گردان‌های قسام: مقاومت بر وعده خود تا پیروزی و آزادسازی سرزمین فلسطین ثابت قدم خواهد ماند

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد مقاومت همچنان بر وعده خود تا پیروزی و آزادسازی سرزمین فلسطین ثابت قدم و پایدار خواهد ماند.

گردان‌های قسام: مقاومت بر وعده خود تا پیروزی و آزادسازی سرزمین فلسطین ثابت قدم خواهد ماند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا)، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در سالروز شهید احمد جعبری از سرداران این گردان ها و طراح نبرد آزادی اسرا، طی بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد چهار سال از نبرد «حجاره السجیل» گذشت و مقاومت دو سال پس از این نبرد دلاوری مثال زدنی در نبرد «العصف الماکول» از خود به نمایش گذاشت و همچنان بر وعده خود تا پیروزی و آزاد سازی سرزمین فلسطین ثابت قدم و پایدار خواهد ماند.

در ادامه این بیانیه گردان های قسام آمده است، فرماندهان شجاع مقاومت در جنگ «حجاره السجیل» با دشمن صهیونیستی صفحه جدیدی از تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی را گشودند و قادر هستند تا نبرد با دشمن را با عزم و اراده ای راسخ و قوی مدیریت کنند و همچنان در تلاش برای تحقق آمال و آرزوهای این ملت در تمامی مراحل و عرصه ها خواهند بود.

شاخه نظامی جنبش حماس از تمامی شهدای فلسطینی که در پیروزی این ملت و کسب دستاوردهای ارزشمند برای آن سهیم بودند، تمجید کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار