مدال طلای تایم تریل از آن رکابزن تیم شهرداری اراک شد

دومین مرحله لیگ دسته یک جاده با برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی آغاز شد و مدال طلای تایم تریل انفرادی از آن رکابزن تیم شهرداری اراک شد .

مدال طلای تایم تریل از آن رکابزن  تیم شهرداری اراک شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دومین و آخرین مرحله لیگ دسته یک جاده کشور به میزبانی شهرستان اراک و با حضور 75 دوچرخه سوار در قالب 18 تیم با برگزاری مسابقه تایم تریل جاده آغاز شد و ۲۹ دوچرخه سوار صبح امروز در رشته تایم تریل انفرادی در  مسافت ۱۴،۵ کیلومتری به رقابت پرداختند که در نهایت  علی رضایی رکابزن تیم شهرداری اراک بر سکوی اول ایستاد ، میثم رضایی از تیم رعد پدافند هوایی دوم شد و محمد علی مرادیان از تیم هیات دوچرخه سواری خوزستان بر سکوی سوم ایستاد .

در این رقابتها علی رضایی با زمان ۱۹ دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۸۸ آدم ثانیه بر سکوی نخست ،میثم رضایی از تیم رعد پدافند هوایی با زمان ۱۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۳۶ سد ثانیه بر سکوی دوم و محمد الی مرادیان از هیات خوزستان با زمان ۲۰ دقیقه و ۰ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه بر سکوی یوم رقابتها ایستادند.

این رقابت ها فردا با برگزاری مسابقه استقامت جاده به پایان خواهد رسید و نتیجه رقابتهای  قهرمانی لیگ دسته یک 1395 مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار