خرمگاه:صبا دفاعی بازی کرد/لک مستحق توهین نبود

مربی تیم استقلال گفت: بازی سختی مقابل صبا داشتیم چرا که این تیم دفاعی بازی کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد خرمگاه بیان کرد: بازی سختی مقابل صبا داشتیم چراکه این تیم با هدف گل نخوردن به زمین آمده بود و به بهترین شکل دفاع تیمی را انجام داد.

وی افزود: در نود دقیقه بازی دو فرصت خوب برای گلزنی داشتیم که اگر حوصله بیشتری به خرج می دادیم می توانستیم در جریان دیدار به پیروزی برسیم.

خرمگاه در این خصوص که آیا استقلال می تواند با این روش قهرمان لیگ شود؟ عنوان کرد:تیم ما ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت. با این وجود بازی خوبی ارائه دادیم و در بازی های آینده بهتر عمل می کنیم.

وی درباره شایعه کمرنگ بودن نقش کادرفنی در استقلال اظهار داشت: در این باره صحبت های زیادی شده اما شرایط تیم و کادر فنی خوب است. هدف ما این است که در پایان فصل هواداران راضی باشند.

خرمگاه در مورد درگیری خود با بهنام برزای در تمرین هفته گذشته استقلال، بیان کرد: با این بازیکن درگیر نشدم فقط در جریان تمرین برزای به قضاوتم اعتراض کرد و مجبورش کردم چند دقیقه ای دور زمین بدود اما هیچ درگیری رخ نداد.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه امین حاج محمدی برای دومین بار است که جزو ۱۸ نفر اصلی قرار می گیرد و در نهایت حذف می شود، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و به طور حتم این مورد را پیگیری می کنم. البته از حاج محمدی دلجویی کردم و امیدوارم در بازی های بعدی در ترکیب حضور داشته باشد.

وی درباره سیستم بازی استقلال عنوان کرد: ما از سه سیستم استفاده می کنیم تا در شرایط و جریان بازی هر زمان که نیاز به تغییر بود بتوانیم سیستم را عوض کنیم.

مربی تیم استقلال در پایان و در خصوص فحاشی به حامد لک، خاطر نشان کرد: حامد لک مستحق شنیدن توهین نبود اما این بازیکن هم باید مراعات می کرد و کمتر به حاشیه می پرداخت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار