وقتی یک پرسپولیسی عاشق شخصیت یک استقلالی است

بازیکنی که از جام جهانی به پیکسل های سینمایی رسید

وقتی یک دروازه بان با سابقه که پیراهن سرخ را بر تن داشته از عشق به سنگربان آبی ها بگوید باید، منتظر حرف های جنجالی دیگری هم بود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  نیما نکیسا فوتبالیست سال های نه چندان دور و هنرمند این روز های کشور ماست. چهره ای که غرور در او راه ندارد و با گشاده رویی با خبرنگاران مصاحبه می کند. گفت و گویی کوتاه و خواندنی انجام داده ایم با نیمای خوش اخلاق و همیشه پاسخگو که خواندنش خالی از لطف نیست.

از او پرسیدیم که اکنون به چه کارهایی مشغول است و پاسخ داد:به خیلی کارها از جمله درس خواندن ، تدریس ، تیم داری و کارهای هنری مشغول هستم. آلبومم به تازگی تمام شد. تیم تهران مبدل در لیگ دو را نیز داشتم که متاسفانه نتوانستم همکاری خود را ادامه بدهم. همچنین به اتفاق یکی از دوستانم روی یک شرکت ساختمانی کار می کنیم و کارهایی هم در سازمان ورزش شهرداری انجام می دهم. چند روز گذشته هم با آقای لطیفی در فیلم سینمایی جدید ایشان به نام پیکسل که در حال ساخت است و خیلی از بازیگران از جمله من حضور دارند ، همکاری کردم.

همیشه عاشق شخصیت مرحوم ناصر حجازی بودم

از وی پرسیدیم که در زمان بازیگری اش ، الگوی ورزشی وی چه کسی بوده است و پاسخ داد : من الگوی خاصی نداشتم و هیچ وقت از شخص خاصی تقلید نکردم تمام تلاشم را می کردم که از هر دروازه بانی چند تا چیز یاد بگیرم . زمان من دروازه بان های خیلی خوب ، زیاد بودند مانند : اشمایکل ، فابیان بارتز ، ایلگنر آلمانی و کیسی کلر آمریکایی اما من کس خاصی را مد نظرم قرار نمی دادم اما همیشه عاشق شخصیت مرحوم ناصر حجازی بودم .

بازیکنی که از جام جهانی به پیکسل های سینمایی رسید

نباید مرده پرست باشیم

وی گفت: بار ها گفته ام که باید در زمان حیات پیشکسوتان به آنها بها داد و قدر آنها را دانست و بالاخره یک روزی باید از این مرده پرستی دست برداریم.

مرگ منصور خان پور حیدری را برای چندمین بار به مردم ایران و جامعه ورزش به خصوص استقلال دوست های واقعی تسلیت عرض می کنم و آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده و فرزندان ایشان به خصوص همسر ایشان ، خانم شجاعی ، از خداوند منان مسالت دارم و امیدوارم که شان و شخصیت بزرگان فوتبال همیشه در زمان حیاتشان حفظ بشود و مورد لطف و احترام دیگران قرار بگیرند.

گلر های دعوت شده به تیم ملی و رحمتی و بیرانوند بهترین دروازه بان های کشور هستند

وی ادامه داد : به نظر من بازیکنان دعوت شده به تیم ملی (محمدرضا اخباری – رشید مظاهری – سوشا مکانی) به علاوه ی سید مهدی رحمتی و بیرانوند بهترین دروازه بان های ایران و نویر و بوفون بهتربن گلرهای حال حاظر جهان هستند.

عملکرد کی روش رضایت بخش است

بازیکن سابق تیم ملی افزود : شرایط تیم ملی شرایط بسیار خوبی است و 80 درصد راه صعود را به راحتی طی کرده است. عملکرد کی روش در تیم ملی ایران تاکنون رضایتمند بوده و اگر دور برگشت مقدماتی جام جهانی را هم بدین طریق بپیماییم ، اولین باری است که به این آسانی به جام جهانی صعود کردیم.

رونالدو و مسی هر دو بهترینند اما من یوونتوسی هستم

وی گفت : من بیشتر یوونتوسی هستم و رئالی و بارسایی نیستم و طرفدار بازی قشنگ و زیبا از این دو تیم هستم و رونالدو و مسی هر دو بهترین های دنیا هستند.

بازیکنی که از جام جهانی به پیکسل های سینمایی رسید

دوست دارم پرسپولیس قهرمان لیگ شود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت : به نظرم هم پرسپولیس و هم تراکتور خیلی خوب کار می کنند و گزینه های اصلی قهرمانی و حریفان سرسخت یکدیگر هستند البته که صد درصد دوست دارم پرسپولیس قهرمان بشود.

باخت به یوگسلاوی بهترین و شکست مقابل الهلال بدترین خاطره بود

از او در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی اش پرسیدیم و گفت : بهترین خاطره ورزشی من به جام جهانی 1998 فرانسه برمی گردد ؛ زمان بازی با یوگسلاوی که درون دروازه بودم و بدترین خاطره ورزشی ام هم باخت پرسپولیس مقابل الهلال در هنگ کنگ در جام باشگاه های آسیا است.

بازی ایران-آمریکا نباید فراموش شود وقتی حریف ما دشمن ما بود

وقتی حرف از جام جهانی 1998 می شود ، اولین چیزی که به ذهن می رسد بازی ایران-آمریکا است. از او خواستیم تا در چند جمله از این مسابقه یاد کند و او گفت : بازی ایران-آمریکا از حساسیت بالایی برخوردار بود و کسانی که درون ورزشگاه حضور داشتند ، افرادی بودند که با مملکت ما دشمن بودند و برای شاهد بودن وتماشای باخت تیم ملی آمده بودند اما خدا را شکر این طور نشد و ما توانستیم با دو گل آقایان مهدوی کیا و استیلی یک نتیجه تاریخی بگیریم. بازی با آمریکا یک بازی افتخار آمیز برای تیم ملی و کشور ما بود که هیچ وقت نباید از ذهن ها فراموش بشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
درباره نظر نکیسا درباره بازی با آمریکا؛
آخرین اخبار