قم؛

تأسف از افزیش هزینه‌های حمل و نقل

متأسفانه در این ایام که همه عاشقان قصد عزیمت به کربلا دارند کرایه‌های اتوبوس و همچنین بلیط هواپیما افزایش چشمگیری داشت و نباید هزینه‌ها آنقدر بالا برود که مردم به سمت ورود غیرقانونی بروند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از افزیش هزینه‌های حمل و نقل در ایام اربعین گفت: متأسفانه در این ایام که همه عاشقان قصد عزیمت به کربلا دارند کرایه‌های اتوبوس و همچنین بلیط هواپیما افزایش چشمگیری داشت و نباید هزینه‌ها آنقدر بالا برود که مردم به سمت ورود غیرقانونی بروند.
 
وی تصریح کرد: شرکت‌های بیمه‌ای در طول سال سودهای زیادی می‌برند اما در ایام اربعین هم هزینه‌ای برای بیمه گرفته می‌شود چه اشکالی دارد که بیمه‌ها در سال یک هفته را به صورت افتخاری به زائران اربعین خدمات رایگان دهند.
 
امیرآبادی فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال ۲۸ موکب از قم در مسیر نجف به کربلا و در شهر کربلا خدماتی به زائران ارائه می‌دهند بیان داشت: موکب‌هایی همانند موکب آستان قمدس حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی افتخاری برای شهر مقدس قم است که خدمات خوبی در موکب‌ها به زائران اربعین حسینی(ع) ارائه می‌شود و خانواده‌ها نیز برای اسکان و استراحت در این موکب‌ها بیشتر علاقه دارند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از شمال کشور و مشهد مقدس افراد زیادی برای حضور در کربلا در مسیر به قم می‌رسند که در داخل شهر مقدس قم نیز می‌بایست خدماتی به زائران اربعین حسینی ارائه شود.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، تاسف ، امیرابادی ، کرایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار