شریعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارائه تمهیدات لازم برای رفاه بازگشت زائران/ بیش از 100 دستگاه اتوبوس و قطار برای حمل و نقل زوار درنظر گرفته شده است


استاندار خوزستان گفت: بازگشت زائران از عراق به کشور آغاز شده و تمهیدات لازم هم به منظور سهولت بازگشت زائران در نظر گرفته شده است. 


ارائه خدمات به زائران عموما مردمی است/غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین جزئیات تردد زائران از پایانه‌های مرزی این استان اظهار داشت: زائران اربعین بدون وجود مشکلی خاص در حال ورود و خروج از مرز‌های چزابه و شلمچه هستند.
 
وی افزود: بازگشت زائران از عراق به کشور آغاز شده و تمهیدات لازم هم به منظور سهولت بازگشت زائران در نظر گرفته شده است.
 
شریعتی درباره ارائه خدمات به زائران ادامه داد: از اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان تا پایانه مرزی شلمچه و چزابه خدمات مختلفی همچون آب و غذا به زائران ارائه می‌شود.
 
استاندار خوزستان یادآور شد: ارائه خدمات در پایانه‌های مرزی استان خوزستان عمدتا مردمی بوده اما اعتبار استانداری هم به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

شریعتی با بیان اینکه مواد غذایی برای زائران در انبارهای هلال احمر نگهداری می‌شود، ادامه داد: در ارائه خدمات بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی، حمام و مواد غذایی نظارت دقیق اعمال می‌شود و برای ارائه خدمات درمانی هم درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سیار در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت: بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از مرز‌های دو گانه خارج و بیش از 300 هزار نفر از زوار هم وارد کشور شدند.
 
استاندار خوزستان افزود: سردار اشتری و معاون وزیر بهداشت اخیرا برای بررسی وضعیت تردد زائران به استان‌ خوزستان آمدند.
 
شریعتی تأکید کرد: در هر پایانه مرزی قطار و بیش از 100 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران در نظر گرفته شده و مشکل خاصی هم در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار