نتایج آزمون EPT آبان ماه دانشگاه آزاد اعلام شد/ شروع ثبت نام کلاس‌های آمادگی آزمون دوره جدید

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج آزمون EPT آبان ماه و شروع کلاس‌های آمادگی آزمون دوره بعدی خبر داد.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نتایج آزمون EPT آبان ماه این دانشگاه اعلام شد و تمامی شرکت‌کنندگان در این آزمون از هم‌اکنون با مراجعه به سامانه english.iau.ac.ir/ept می توانند کارنامه آزمون خود را مشاهده کنند.

دانشیان بیان کرد: نتیجه بررسی وضعیت متقاضیان سهمیه رزمندگان و ایثارگران پس از وصول تائیدیه از سوی نهاد مربوطه متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همچنین با اشاره به برگزاری دوره بعدی آزمون EPT در 19 آذرماه اعلام کرد: اداره برگزاری آزمون های استاندارد زبان انگلیسی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه، به برگزاری بیست و یکمین دوره این کلاس ها در سه جلسه شش ساعته در روزهای پنجم، دوازدهم و هجدهم آذرماه از ساعت 8 صبح لغایت 3 بعد از ظهر اقدام کرده است.

وی ادامه داد: کلیه متقاضیان حضور در کلاس‌های آمادگی آزمون لازم است از طریق سامانه این مرکز ضمن پرداخت هزینه 200 هزارتومانی برای شرکت در کلاس ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار