تبریز؛

کسب مقام سوم تیم کاراته کارگران آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور

تیم کاراته آذربایجان‌شرقی در مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور مقام سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور با شرکت 176 کاراته کار از 23 استان به میزبانی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار شد.

این رقابت‌ها در کاتا و کومیته (انفرادی و تیمی) برگزار که در شد که در بخش کاتای تیمی آذربایجان شرقی به مقام سوم ایران دست یافت.

در مسابقات کاتای تیمی که بین 7 تیم برگزار شد تیم های استان اصفهان (محمد رضا باتوانی،محمد علی باتوانی و محمد باتوانی)، استان کرمان ( محمد جواد ابولحسنی،وحید کاظمی و محمد حسین زرین لعل) و استان لرستان (آقایان محمد ندری ،علیرضا ندری و رضا رستاخیز) و آذربایجان شرقی(علیرضا چرخ گردونی، احمد علیپور فخری و رضا عبادی) در سکوهای اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.

در کاتای انفرادی این رقابت ها محمد رضا باتوانی از اصفهان قهرمان شد، محمد جواد ابولحسنی از کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. مقام سوم مشترک نیز به علیرضا چرخ گردونی از آذربایجان شرقی و سهراب درویشی از بوشهر رسید.

در رقابت های کومیته تیمی نیز استان های کرمان، قم، و آذربایجان شرقی عناوین اول تا سوم رقابت ها را بدست آوردند.

اعضای تیم اعزامی آذربایجان شرقی به مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور متشکل از آقایان‌ سینا سالک، احدعلیپورفخری، احسان محمدزاده، علیرضاچرخ گردونی، رضاعبادی، بهزادجلیلی،احمدجاهدخطیبی،هاشم افرایش، علی اکبردست آموز‌(داور)، احمدعلیپورفخری‌(مربی)، ابوالفظل بایرامی (سرپرست) بودند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار