تبریز؛

مقام سوم تیم کاراته کارگری آذربایجان‌شرقی

تیم کارته آذربایجان شرقی در مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور مقام سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور با شرکت 176 کاراته کار از 23 استان به میزبانی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان در در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار شد.

این رقابت ها در کاتا و کومیته (انفرادی و تیمی) برگزار , در کومیته رقابت ها در اوزان -60، -67، -75، -84 و +84 کیلوگرم انجام شد.

در مسابقات کاتای تیمی که بین 7 تیم برگزار شد، تیم های استان اصفهان (محمد رضا باتوانی،محمد علی باتوانی و محمد باتوانی) و استان کرمان ( محمد جواد ابولحسنی،وحید کاظمی و محمد حسین زرین لعل) در جایگاه اول و دوم ایستادند و و استان های لرستان (آقایان محمد ندری ،علیرضا ندری و رضا رستاخیز) و آذربایجان شرقی(علیرضا چرخ گردونی، احمد علیپور فخری و رضا عبادی) به طور مشترک در سکوی سوم قرار گرفتند.

در کاتای انفرادی این رقابت ها محمد رضا باتوانی از اصفهان قهرمان شد، محمد جواد ابولحسنی از کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. مقام سوم مشترک نیز به علیرضا چرخ گردونی از آذربایجان شرقی و سهراب درویشی از بوشهر رسید.

در منفی67 کیلو گرم سعید علیپور از تهران و سعید برخورداری از قم به مقام های اول و دوم رسیدند. سعید طالب زاده از کرمان و محمد خادم رضایی از زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در منفی 75 کیلو گرم مجتبی کامیاب از کرمان قهرمان شد محسن میر قیصری از قم نایب قهرمان شد. آرمین تقی خانی از قزوین و سعید محجوب فر از مرکزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

در پایان این رقابت ها که با حضور 176 کاراته کار از 23 استان کشور در شهر اصفهان برگزار شد تیم های تهران با 3 طلا، کرمان با 2 طلا و 2 نقره و اصفهان با 2 طلا در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

اعضای تیم اعزامی آذربایجان شرقی به مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور متشکل از آقایان؛ سیناصالک، احدعلیپورفخری، احسان محمدزاده، علیرضاچرخ گردونی، رضاعبادی، بهزادجلیلی، احمدجاهدخطیبی، هاشم افرایش، علی اکبردست آموز (داور)، احمدعلیپورفخری (مربی)، ابوالفظل بایرامی (سرپرست).


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار