جلالی: پرسپولیس را خوب مهار کردیم/ صادقی و منشا مجازات می شوند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان ما توانستند به خوبی پرسپولیسی ها را مهار کنند و مانع گلزنی شان شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر،‌ اظهار کرد: ما برای پیروزی همه کار کردیم. بخشی از این همه کار مهارکردن حریف بزرگ‌مان بود. بخش دیگر کار ما نزدیک شدن به دروازه حریف بود. در هر دو بخش عملکرد خوبی داشتیم. روی ضربات ایستگاهی که مهارت حریف بود خوب عمل کردیم. متأسفانه روی ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و در این کار وسواس زیادی داشتیم که نیازی به آن نبود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم وقتی مورد قضاوت قرار می‌گیریم سربلند هستیم.

وی در مورد مشکل گلزنی تیمش در دیدارهای گذشته و اینکه آنها در سه چهار بازی قبلی در این راستا عملکرد بهتری داشتند، بیان کرد: در بازی‌های گذشته عملکرد گلزنی ما بهتر شد اما امروز بیش از اندازه از خود وسواس نشان دادیم. برخی مشکلات خیلی زود حل نمی‌شود. سعی می‌کنیم خیلی زود مسائلی مثل زود گل زدن یا سخت گل خوردن را بیشتر جا بیندازیم. تعطیلی بازی‌ها در این راستا به ما کمک کرده و به طور حتم در ادامه هم بهتر کار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان درباره درگیری که بین صادقی و منشا به وجود آمد، خاطر نشان کرد: به هر دلیلی که این اتفاق افتاد از نظر ما خوب نبود و قطعا آنها مجازات می شوند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.