تکلیف حضور نمایندگان ایران در مراسم AFC فردا مشخص می شود

فدراسیون فوتبال با برگزاری نشستی فردا سه شنبه تکلیف حضور اعضای این فدراسیون در مراسم معرفی برترین های آسیا را مشخص می کند.  

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از کش و قوس های فراوان  مبنی بر شرکت نکردن نمایندگان ایران در مراسم انتخاب برترین های سال 2016 فوتبال آسیا، قرار است در نشست سرنوشت سازی که فردا در فدراسیون فوتبال برگزار می شود، در این باره تصمیم نهایی گرفته شود.

مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا پنج شنبه هفته جاری در ابوظبی امارات برگزار می شود.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل این که هیچ یک از نمایندگان کشورمان جایی در لیست ابتدایی انتخاب برترین های فوتبال قاره کهن نداشتند با ارسال نامه ای به AFC ضمن اعتراض به تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از عزم جدی خود برای تحریم این مراسم خبر داد. 

البته پس از این نامه، نام 3 فوتسالیست ایرانی در بین نامزدهای بهترین بازیکن فوتسال آسیا قرار گرفت تا مواضع فدراسیون نسبت به جشن انتخاب برترین ها تا حدودی نرم شود.

موضوع مسلم این است که علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس منطقه مرکزی آسیا برای شرکت در مراسم برترین ها راهی ابوظبی می شود اما این که مهدی تاج یا یکی دیگر از اعضای فدراسیون همراه با وی به ابوظبی برود یا خیر، در نشست فردای مسئولان فدراسیون مشخص می شود.

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون برگزاری این نشست را تائید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار