اصفهان؛

اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی كشور ايروبيک ژيمناستيک بانوان می شود

نایب‌رئیس بانوان هیأت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: مسابقات قهرماني كشور ايروبيک ژيمناستيک بانوان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام صانعی اظهار کرد: این رقابت‌ها  از یازدهم تا سیزدهم آذرماه سال جاری در خانه ژیمناستیک به انجام می‌رسد که ورزشکاران از روز پنج‌شنبه وارد اصفهان می‌شوند.

وی افزود: این مسابقات در رده رده سنی نوجوانان به انجام رسیده و دوازده تیم برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته نایب‌رئیس بانوان هیأت ژیمناستیک استان اصفهان، ورزشکاران استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، زنجان، تهران، مازندران، خوزستان، فارس، مرکزی، یزد، خراسان و اصفهان در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به قضاوت 14 داور در این مسابقات یادآور شد: جمیله سروری نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک به‌عنوان ناظر فدراسیون و ژاله تقوایی مسؤول کمیته ایروبیک ژیمناستیک بانوان بر روند برگزاری این مسابقات نظارت دارند و من نیز سرپرست فنی مسابقات هستم.

صانعی به وضعیت تیم اصفهان برای شرکت در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: تیم استان اصفهان متشکل از ٣ نفر است که در بخش انفرادی و سه نفره به رقابت خواهند پرداخت.

این داور بین‌المللی ژیمناستیک ایروبیک تصریح کرد: تیم اصفهان از ابتدای سال جاری زیر نظر نجمه نجفی به عنوان سرمربی، تمرینات  خود را  آغاز کرده و در حال حاضر از آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات کشوری برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.