واکنش جالب کاربران آمریکایی به پیام ناقص ترامپ در توییتر

پیام توییتری نصفه و نیمه رئیس جمهور منتخب آمریکا دستمایه طنز کاربران آمریکایی شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به دلیل محدودیت 140 کاراکتری توییتر، کاربران وقتی نمی‌توانند تمام حرف‌شان را در یک پیام توییتری بزنند معمولاً علامت (1/2) یا (1/3) را در انتهای پیام می‌گذارند و بقیه مطلب را در یک پیام دیگر می‌نویسند. اما ترامپ این قاعده را رعایت نمی‌کند و در انتهای پیام‌هایش در توییتر سه نقطه (...) می‌گذارد. حالا رئیس جمهور منتخب آمریکا در آخرین توییتی که منتشر کرده به دلیل طولانی بودن پیام‌هایش باز هم این نکته را رعایت نکرده و همین موضوع باعث شده کاربران او را دست بیاندازند و با او شوخی کنند.

ترامپ در این پیام نوشته است: "قرار است در 15 دسامبر به همراه فرزندانم در یک کنفرانس خبری در نیویورک سیتی شرکت کنم. موضوع مورد بحث در این کنفرانس این است که من کنار خواهم گذاشت ...". کاربران با دیدن این پیام در توییتر تصمیم گرفتند خودشان ادامه پیام را بنویسند که در بین آنها موارد طنز و جالبی دیده می‌شود.

بدنم را برای علم پزشکی

للل
سالن برنزه را

للل

موقعیت ریاست جمهوری را

للل
احساساتم را؟ همسر سومم را؟ حرف‌های چرت و پرتم را؟ قطار نیمه‌شب به مقصد گرجستان را؟

للل

کلاه‌گیسم را

واکنش جالب کاربران آمریکایی به پیام ناقص ترامپ در توییتر





همسرت را؟؟؟ چرا می‌خواهی ملانیا را ترک کنی؟؟؟؟

للل
همسرم را به خاطر دخترم

للل

اما ترامپ ادامه حرفش را در دو پیام توییتری دیگر تکمیل کرده است. او نوشته است که "کارم را به طور کامل کنار خواهم گذاشت تا تمام تمرکزم روی ریاست جمهوری باشد.".

للل
"گرچه طبق قانون من ملزم به این کار نیستم اما حس می‌کنم این تصمیم بسیار مهمی است. من باید به عنوان یک رئیس جمهور نباید درگیر کارهای مختلف باشم".

للل




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.