واکنش کاربران به ملاقات بعیدی نژاد و ملکه انگلستان+تصاویر

کاربران فضای مجازی نسبت به تقدیم استوارنامه حمید بعیدی نژاد، به ملکه انگلستان واکنش های متفاوتی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته حمیدبعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود با انتشا تصاویری از تقدیم استوارنامه به ملکه انگلستان خبر داد.
 بعیدی نژاد در یکی از پست های خود نوشت:"
امروز در ملاقاتی كه با ملكه اليزابت در كاخ باكينگهام صورت گرفت استوارنامه خود را رسما به وی تقديم نمودم. انگلستان كشور سنت ها و پروتكلها ميباشد و طبيعتا اين ديدار و تحويل استوارنامه نيز دارای پروتكلهای مخصوصی است. 
كالسكه های مخصوص سلطنتی برای بردن سفرا و همسران آنها به اقامتگاه سفير رفته و سپس با طي كل مسير به كاخ ملكه وارد ميشوند. طبق رويه های ديپلماتيك، سفرا در بدو ورود، با تحويل رونوشت استوارنامه خود به وزارت امور خارجه، كار رسمی خود را بعنوان سفير آغاز می كنند ولی اصل استوارنامه را در زمان مناسب كه معمولا طول می كشد به ملكه می دهند. 
ملكه انگلستان به گرمی استوارنامه را كه به امضای رياست محترم جمهوری رسيده بود، دريافت نمود و ابراز اميدواری نمود كه ارتقاء جديد روابط دو كشور باعث گردد كه همكاری انگلستان و جمهوری اسلامی ايران هر چه بيشتر منافع دو ملت را در بر داشته باشد. 
در اين ملاقات از جمله در خصوص شرايط نوين جهان معاصر و چالش های جديدی كه اين شرايط برای كشورها در آسيا، اروپا، آمريكا و خاورميانه ايجاد كرده است، گفتگو بعمل آمد."

کاربران فضای مجازی هم نظرات متفاوتی نسبت به این دیدار داشتند.

واکنش کاربران به ملاقات بعیدی نژاد و ملکه انگلستان

واکنش کاربران به ملاقات بعیدی نژاد و ملکه انگلستان

واکنش کاربران به ملاقات بعیدی نژاد و ملکه انگلستان+تصاویر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
بعیدی نژاد دیگه کیه ؟
آخرین اخبار