انتخابات فدراسیون ها تا پایان سال برگزار می شود

سلطانی‌فر: کریمی کارنامه‌ درخشانی در فعالیت‌های ورزشی دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ مصطفی کریمی از رزومه خوبی در فعالیت‌های ورزشی برخوردار است، می‌تواند با کمک نیروهای جدید حال و هوای تازه به فدراسیون بدهد.

سلطانی‌فر: کریمی کارنامه‌ درخشانی در فعالیت‌های ورزشی دارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان در جمع خبرنگاران گفت: از همه کاندید‌ها تشکر می‌کنم که با حضور گرمشان باعث شدند مجمع انتخاباتی به خوبی برگزار شود، در این مجمع صحبت‌های مناسبی مطرح شد و به مصطفی کریمی برای انتخابشان به عنوان رئیس فدراسیون ناشنوایان تبریک می‌گویم.

وی گفت: کریمی از رزومه خوبی در فعالیت‌های ورزشی برخوردار است امیدوارم با استفاده از نیروهای جدید و تازه نفس حال و هوای تازه‌ای در فدراسیون ایجاد کند. دیگر کاندید‌اها نیز از اکنون دوست و رفیق کریمی هستند و باید از انرژی‌ آنها استفاده شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مهمترین رویداد فدراسیون مسابقات 2017 ترکیه است که تیرماه 96 برگزار می‌شود، این فدراسیون در 14رشته شامل 12 رشته انفرادی و 2 رشته تیمی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که کاروان ایران حضور مقتدرانه‌ای در المپیک ترکیه داشته باشند.

سلطانی‌فر درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: 6 فدراسیونی که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند صرف 3 ماه آینده انتخاباتشان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ برای مسابقات 2018 جاکارتا، 2020 توکیو کمیته‌‌ای تشکیل دادیم تا نمایندگان ورزشی کشورمان حضور مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشند، از تیم‌ملی فوتبال نیز حمایت می‌کنیم تا بدون حرف و حدیث به جام‌جهانی صعود کند.

انتخابات فدراسیون ها تا پایان سال برگزار می شود

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مجمع انتخاباتی در مورد برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار کرد: انتخابات فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند تا پایان سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار