معاون شهردار تهران مطرح کرد؛

ضرب و شتم کارگران اتوبوسرانی را ندیدیم/ دو سوم کارکنان شهرداری قراردادی هستند

معاون شهردار تهران در توضیح صحبت های سرخو در مورد ضرب و شتم کارگران اتوبوسرانی گفت: ضرب و شتمی را ندیدیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون شهردار تهران در جلسه 310 شورای شهر تهران در مورد برخی تذکرات اعضای شورای شهر توضیحاتی داد.

وی در مورد تذکر سرخو گفت: ما هم از ضرب و شتم کارگران اتوبوسرانی مطلع نبودیم و تنها دیدیم که تجمعی از خیابان وحدت اسلامی تا بهشت انجام شده و خودروهای ناجا مستقر شده اند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: آن‌چه مشخص است، یک تشکیلات منحله دعوت به این تجمع کرده که ناجا باخبر شده و برای پیشگیری وارد عمل شده است.

وی تأکید کرد: شهردار تهران در این ماجرا چه کاره است که به او تذکر می‌دهید؟ گنه کرد در بلخ آهنگری، در شوشتر زدند گردن قالیبافی!

امانی همچنین در مورد وضعیت تعاونی مسکن کارگران اتوبوسرانی گفت: با توجه به تعداد کارگران، اتوبوسرانی از سهم بیشتری نسبت به دیگر دستگاه ها از تعاونی مسکن بهره مند شده است.

وی در مورد موضوع استخدام در شهرداری گفت: این موضوع را از سال 94 پیگیری کردیم که در ابتدای 95 موافقت اولیه اخذ شد و در نهایت مقرر شد تا مجوزی از شورای اداری شهر تهران گرفته شود که مدت‌ها در خصوص اعضای آن اختلاف نظر وجود داشت.

معاون شهردار تهران گفت: ما شورای اداری شهرداری مصوب سال 58 را قبول داشتیم که در نهایت سازمان بازرسی با آن موافقت کرد، در نهایت 2 هفته پیش مشخص شد که اجازه تغییر وضعیت را داده اند.

وی در مورد احتمال افزایش هزینه ها در صورت تغییر کاربری گفت: در تغییر وضعیت های قبلی کاهش هزینه داشتیم ضمن اینکه اکنون دو سوم کارکنان شهرداری قراردادی هستند.

در این خصوص هادی ساعی خطاب به امانی گفت: همه اعضای شورای شهر موافق تعیین تکلیف تکلیف کارکنان شهرداری هستند اما باید بدانید که پیمانی شدن در نهایت به رسمی شدن می‌انجامد و آنگاه برای شهرداری هزینه مالی خواهد داشت، بنابر این باید مصوبه شورا را در این خصوص داشته باشید.

وی افزود: ما در شهرداری نیروهای مازاد نیز داریم که باید تعیین تکلیف شوند اما از این رویه حمایت خواهیم کرد.

کاشانی نیز در ادامه گفت: ما 15 هزار نیروی قراردادی داریم که باید تعیین تکلیف شوند و همه اعضا از آن حمایت می کنند، بحث ما نداشتن پول نیست، ما 200 میلیارد که هیچ 500 میلیارد هم اختصاص می دهیم اما باید مصوبه شورا رعایت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
بالاخره اگر ضرب و شتمی بوده فیلمش پخش میشه//خدا پدر سازنده موبایل های دوربین دار را بیامرزه
آخرین اخبار