مستند مناظره «غیر محرمانه» در برنامه 18و 19 آذر ماه به موضوع مهم اقتصاد بدون نفت پرداخته و در دو بخش مستند و مناظره از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «غیرمحرمانه» در این قسمت از برنامه با دعوت از کارشناسان متعدد، نگاهی کارشناسانه به موضوع اقتصاد بدون نفت داشته است تا نمای دیگری از این برنامه ریزی اقتصادی مهم کشور را مورد بررسی قرار دهد.

یکی از تغییرات اتفاق افتاده در ساختار این برنامه، تهیه و پخش مستند گزارشی به جای اتاق فکر است. در بخش مستندگزارشی این برنامه که پنج شنبه 18 آذرماه پخش می شود، میثم موسایی؛ مدرس دانشگاه به بحث درباره راهکارهای رسیدن به اقتصاد بدون نفت پرداخته است و در بخش دیگری دکتر نظری؛ کارشناس اقتصاد و مدیریت در این خصوص به ارائه نظرات خود می پردازد.

برنامه مناظره که جمعه 19 آذر ساعت 21 از شبکه دو با حضورمدعوین و میهمانان اصلی به روی آنتن می رود، سه میهمانحضور دارند. محمدرضا مودودی، مشاور وزیر صنعت معدن وتجارت و معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران، عبدالرضا مصری، نماینده ی مجلس شورای اسلامی و ابوذر ندیمی، نماینده چند دوره مجلس شواری اسلامی و کارشناس اقتصادی به ارائه ی نظرات و دیدگاه های خود پرداخته اند.
 
«غیرمحرمانه» تا کنون موضوعات مختلفی را چون بررسیوضعیت صنعت خودروسازی، فرصت ها و تهدیدهای گردشگریدر ایران، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد وپوشاک در کشور، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کارجمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیانهای اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن،ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی چرا وچگونه؟ آسیب شناسی نظام آموزشی کودکان استثنایی، اوقاتفراغت، اجاره بهای مسکن، فرهنگ مدارا و ... مورد بحث و تبادلنظر قرار داده است.

گفتنی است مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگیعلیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایتمهدی بابایی کاری است از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه وجمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود وبازپخش آن جمعه ساعت 15:30 و یکشنبه ساعت 13:30 خواهدبود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار