لرستان؛

پرداخت 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان لرستان

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت : از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون تعداد 158هزار فقره تسهیلات به مبلغ 18 هزار میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید یوسفی به بخشی از این تسهیلات اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت سنت پسندیده ازدواج از سال 92 تاکنون در شعب بانک کشاورزی استان هفت هزار و 734 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 366 میلیارد ریال پرداخت شد.
وی اظهار کرد: 947 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به661 فقره طرح در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی، طرح های آبرسانی، زراعت و باغداری نیز در این مدت اعطا شد.
وی افزود: در این مدت با پرداخت 211 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، تعداد 2 هزار و 177 دستگاه ماشین آلات و ابزارهای کشاورزی شامل یکهزار و 664 دستگاه تراکتور، 35 دستگاه کمباین و 477 دستگاه انواع ادوات و دنباله بندها در اختیار کشاورزان استان قرار گرفت.
مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان همچنین پرداخت 126 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امام(ره) و سازمان بهزیستی را از دیگر اقدامات این بانک در حدود سه سال اخیر عنوان کرد.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.