مربی تیم ملی جوانان بوکس کشورمان گفت:جوانان بوکس به منظور شرکت در تورنمنت بین المللی راهی آذربایجان می شوند.

امید رشید در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:تیم ملی جوانان بوکس کشورمان به منظور شرکت در تورنمنت بین المللی طی روزهای 1 الی 5 دی ماه راهی آذربایجان می شود.این تورنمنت 5 روزه هرساله باحضور تیم های خوب و مطرحی از جمله روسیه ،فرانسه ،ازبکستان ،قزاقستان ،ترکیه و دیگر کشورها برگزار می شود.

وی افزود: این تیم ها همگی از رنکینگ خوب جهانی در بوکس برخوردار هستند و حضور جوانان ما باعث کسب تجربیات در عرصه های بین المللی می شود.

رشید خاطر نشان کرد: پنجمین مرحله اردو آمادگی تیم ملی جوانان کشورمان تا پیش از اعزام در دو نوبت صبح و عصر در محل آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است.این تمرین ها شامل بدنسازی ،تی آر ایکس و تمرینات حرفه ای بوکس است.

مربی تیم ملی جوانان گفت:در حال حاضر 16 بوکسور در اردو تیم حضور دارند که از مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب درون اردویی گزینش شده اند که به منظور پشتوانه سازی تیم ملی بوکس از شرایط سنی خوبی برخوردارند و می توانند تا 2 سال آینده پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ملی پوشان در این رقابت ها عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و در رقابت با حریفان نقاط ضعف و قوت خود را بسنجند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار