مدیر عامل جدید راه آهن؛

سیستم ای تی سی عاری از هرگونه نقص است

مدیر عامل جدید راه آهن گفت: سیستم کنترل اتوماتیک قطار از استاندارهای روز دنیا برخوردار است، بنابراین نقص این سیستم صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمدزاده مدیر عامل راه آهن در خصوص اولویتهای کاری خود در دوره مدیریتی جدید اظهار داشت: مسیرپیشرفت و توسعه با  تلخی هایی نیز همراه است و باید از اشتباهات گذشته درس گرفت تا بار به آن‌ها دچار نشویم.

وی افزود:  اقدامات راه آهن در راستای رفاه و آسایش و ایمنی مردم خواهد بود و برنامه های ناتمام با جدیت بیشتری دنبال خواهدشد.

مدیر عامل جدید راه آهن با اشاره به برنامه ششم توسعه و نقش صنعت ریلی کشور در آن اظهار داشت:  تدابیر ویژه ای در این برنامه برای صنعت ریلی کشور اندیشیده شده تا این صنعت به رشد و پویایی دست پیدا کند چرا که پیشرفت ناوگان ریلی توسعه اقتصاد کشور و اعتلای آن را به دنبال خواهد داشت.

محمد زاده در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا سیستم ای تی سی ناوگان ریلی کشور با مشکل روبرو است اظهار داشت: سلامت سیستم ای تی سی نزدیک به صد در صد است واز ابتدای فعالیت آن تا کنون تنها 300 ساعت خاموشی داشته و این به معنای خطای سیستم نیست. 

وی ادامه داد : پیش از آنکه این سیستم در راه آهن مورد استفاده قرار گیرد در 5 خط متروتهران مورد استفاده قرار گرفته است ضمن اینکه از نظر بین المللی در بالاترین رده استاندارد قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار