اردبیل؛

وحدت عامل اصلی پیروزی مسلمانان در مقابل هجمه های بزرگ دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وحدت عامل اصلی پیروزی مسلمانان در مقابل هجمه های بزرگ دشمنان اسلام بوده و امروزه حفظ و تقویت وحدت بین مسلمانان جهان بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی در جشن سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت در مسجد شیخ محمد قریشی جمعیت اهل تسنن شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال افزود: دشمن همواره برای ایجاد نفاق و تفرقه در بین فرقه های مسلمانان جهان با هدف رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کند و تنها عاملی که می تواند این توطئه ها را بر هم زند تقویت وحدت در بین مسلمانان است.

وی زندگی مسالمت آمیز جمعیت اهل تسنن و شیعه بخش خورش رستم را نمونه بارزی از وجود وحدت در بین مسلمانان شیعه و سنی این منطقه ذکر کرد و گفت: در صورت وجود چنین وضعیتی در سایر مناطق مسلمان نشین جهان دشمن هیچ وقت جرات ایجاد نفاق در بین مسلمانان را نخواهد داشت.

وی با بیان گوشه ای از مسائل و مشکلات منطقه خورش رستم خلخال از جمله تاخیر در اجرای پروژه حیاتی سد شهید عمران پستی هشجین خواستار رسیدگی به خواسته های اهالی این منطقه و تلاش مسوولان از جمله استاندار اردبیل برای توسعه و رونق اقتصادی این بخش شد.

حجت الاسلام شیخ حکمت رمضانی ، امام جمعه اهل تسنن شهر هشجین نیز در این جشن با بیان اهمیت حفظ وحدت در بین مسلمانان برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام وحدت موجود در بین جمعیت اهل تسنن و شیعه هشجین و روستاهای بخش خورش رستم را عامل پیشرفت منطقه و دستاورد بزرگ انقلاب و نظام اسلامی ایران در این منطقه دانست.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.