استعدادیاب باشگاه بارسلونا:

ایران بازار خوبی برای آکادمی بارسلونا است/آرزو داریم پدیده مانند مسی از ایران به جهان فوتبال معرفی شود

جُوان سِره گفت: ایران استعدادهای خوبی دارد و بازار خوبی برای آکادمی بارسلونا به شمار می رود.

ایران بازار خوبی برای آکادمی بارسلونا است/آرزو داریم پدیده مانند مسی از ایران به جهان فوتبال معرفی شودجوان سره در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره امضای تفاهم نامه بین آکادمی بارسلونا با مسئولان کمیته ملی المپیک و شرکت نفت ایران بیان کرد: برای نخستین بار است که به ایران می آیم و خیلی خوشحالم که در کشور شما هستم. استقبال خوبی از ما شده است،هدف ما از امضای این تفاهم نامه توسعه برنامه های آکادمی بارسلونا به ایران است در کشورهای زیادی این کار را انجام داده ایم و ایران یک بازار خوب برای آکادمی بارسلونا است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که می توانیم استعدادهای خوبی را در ایران شناسایی و آنها را پرورش دهیم.

جُوان درمورد اینکه احتمال تاسیس مدرسه فوتبال بارسلونا در ایران، تصریح کرد: فوتبال ما حرفه ای و اروپایی است با این حال بحثی که وجود دارد این است که با ترکیب فوتبال ایرانی و اروپایی می توان کیفیت ویژه ای را ارائه کرد.اگر امکان گسترش شیوه های استعدادیابی بارسلونا در ایران وجود داشته باشد از افتتاح شعبه ای از آکادمی بارسلونا در کشور شما استقبال می کنیم.،شاید مفهوم بازیکن سالم در زادگاه ما با کشور شما متفاوت باشد. شما بازیکنی را سالم می بینید که ویژه های فنی خوبی داشته باشد اما از نظر ما چنین بازیکنی فردی است که به خوبی ارزش های انسانی را منتقل کند در ابتدا به دنبال چنین هدفی هستیم و سپس به دنبال سازندگی می رویم.

استعداد یاب باشگاه بارسلونا در خصوص اینکه آیا می توان روزی به معرفی پدیده ای مانند لیون مسی از فوتبال ایران به دنیای فوتبال امیدوار ماند یا خیر، گفت: ما هم چنین آرزویی داریم اما مسی یک بازیکن ویژه است هر چند رونالدو شب گذشته جایزه توپ طلای فوتبال جهان را تسخیر کرد اما اگر مسی نبود رونالدو هم نبود.در ضمن باید بگویم رونالدو هنوز یک توپ طلا نسبت به مسی کمتر دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار