مشهد؛

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در تایباد

دومین یادواره شهدای دانشجوی تایباد با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در تایبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار تایباد در این یادواره گفت: این مراسم به پاس رشادت های شهدای دانشجوی این شهرستان برگزار شده و بهانه ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.
حسین شرافتی راد افزود: شهدا با نثار خون پاک خود توانستند آبروی این کشور را در جهان برای همیشه با اقتدار حفظ کنند و ایران اسلامی به برکت جانفشانی ها در اوج عزت و اقتدار است.
وی گفت: یاد و ذکر نام شهدا نوعی نشر حسنات اخلاقی در جامعه و در واقع نوعی عبادت محسوب می شود که همگان باید سعی کنند در مسیر شهدا گام بردارند و در واقع اینگونه برنامه های فرهنگی تابش نور معنویت در دل های مطهر و نیازمند تطهیر است.
فرماندار تایباد با اشاره به اینکه آزادی، استقلال، عزت، امنیت و مکتب ما مدیون شهدا است، گفت: ما هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است و یکی از مهترین اهداف ما باید انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان ما باشد.
شرافتی افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی به برکت امام راحل(ره)، منویات مقام معظم رهبری،یکپارچگی مردم و بیداری اسلامی حاصل شده است.
شهرستان تایباد 114شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: یادواره ، شهدای ، دانشجو ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.