شیراز؛

کاهش جرائم کارکنان نیروی انتظامی در فارس

جرائم در بین کارکنان نیروی انتظامی 53 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش 53 درصدی جرائم در بین کارکنان نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: این آمادگی از سوی ستاد فرماندهی انتظامی استان وجود دارد تا با مشاهده هرگونه تخلفی از سوی کارکنان برخورد جدی صورت گیرد.

گودرزی افزود: امروزه استان فارس در جلوگیری از وقوع جرائم خشن در رتبه هفتم کشوری قرار دارد و تلاش شبانه ‌روزی ماموران انتظامی  استان سبب شده نیروی انتظامی بتواند در کشف جرم موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه بر اساس وظایف ذاتی، ایجاد و توسعه نظم و امنیت بر عهده ناجا است، افزود: انجام ماموریت ‌های ناجا با مشارکت مردمی فراهم می ‌شود و  آگاه ‌سازی مردم و اطلاع‌ رسانی عمومی در کاهش جرائم موثر است.

گودرزی ادامه داد: نیروی انتظامی با ابزارها و امکانات موجود و استفاده از ظرفیت رسانه‌ های جمعی در راستای اطلاع‌ رسانی و آگاهی‌بخشی تلاش می‌کند و معتقد است که اعتماد مردمی، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است.

گودرزی بیان کرد: براساس گزارش‌ های مردم این استان از مأموران نیروی انتظامی  رضایتمندی 88 درصدی دارند و تماس روزانه بیش از سه هزار و 64 مرتبه با فوریت‌ های پلیس نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار