همدان؛

ثبت یادواره شهید شمسی پور در تقویم فدراسیون تیراندازی

به پاس زحمات شهید شمسی پور در عرصه تیراندازی کشور ، مسابقاتی با نام آن سردار شهید برگزار می شود .

ثبت یادواره شهید شمسی پور در تقویم فدراسیون تیراندازی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس فدرسیون تیراندازی در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تیراندازی همدان با اشاره به تصویب این موضوع در نشست روسای هیئت های تیراندازی استان ها ، افزود : این شهید بزرگوار فردی دلسوز و پیگیر بود و در زمان ریاست وی همه مسئولان استانی همکاری و وفاق خوبی برای موفقیت هیات تیراندازی همدان داشتند.

سید مهدی هاشمی، هیئت تیراندازی همدان را از استان های ریشه دار و صاحب جایگاه در فدراسیون بیان کرد و گفت : موفقیت های این هیئت برنامه ریزی و پیگیری ها متعدد بوده است و موفقیت های مربیان و ورزشکارانی چون سکینه خدابنده لو، مه لقاء جام بزرگ و ساسان شهسواری مربوط به یکی، دو سال اخیر نیست.

وی همچنین گفت : در نشست اخیر کارشناسان خبره و مدیران ارشد تیراندازی جهان در مقر فدراسیون جهانی تیراندازی و بر طبق شاخص‌ها و تحلیل‌های به عمل آمده از عملکرد فدراسیون‌ها و تیراندازان جهان، فدراسیون تیراندازی ایران به عنوان موفق‌ترین فدراسیون معرفی شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: فضا و امکاناتی که در 6 سال گذشته در فدراسیون ایجاد شده است با 66 سال قدمت این فدراسیون برابری می کند و در 6 سال گذشته ، 317 نشان رنگارنگ کسب شده این در حالی است که در 66 سال فقط 6 نشان برنز سهم ایران بوده است.

هاشمی توسعه تیراندازی در سراسر کشور و تاسیس دومین سالن بزرگ این رشته در جهان را از دیگر دستاوردهای فدراسیون تیراندازی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تیراندازی یکی از بدهکارترین فدراسیون های ورزشی است ، گفت : حدود 14 میلیارد بدهی داریم و برای میزبانی خوب و حضور قوی در رقابت های آتی به حمایت نیاز داریم و هیئت های شهرستانی نباید انتظار اهدا تجهیزات رایگان از سوی فدراسیون را داشته باشند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه مشکل وارد کردن فشنگ رفع شده و مهمات در گمرک است ، اما اجازه ترخیص نداریم ، ابراز امیدواری کرد : با تصویب قانون شرح وظایف وزارت ورزش این مشکل هم رفع شود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار