دامغان;

دامغان قهرمان مسابقات کاراته استان شد

تیم‌ کاراته شهرستان‌ دامغان با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۴ برنز ، مقام نخست مسابقات کاراته قهرمانی استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، محمد آقائیان مسئول برگزاری مسابقات کاراته انتخابی استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات کاراته انتخابی استان سمنان به میزبانی استادیوم ورزشی حمزه سید الشهدا (ع) دامغان و با حضور ۱۲ تیم برگزار شد گفت : در این رقابت ها شهرستان شاهرود با هفت طلا، شش نقره و ۱۲ برنز دوم و سمنان با سه طلا، شش نقره و چهار برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ نفر شرکت کننده از استان سمنان  و در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند که  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول مسابقات کاراته قهرمانی استان سمنان همچنین گفت: این دوره از مسابقات برای انتخاب تیم ملی و انتخابی مسابقات جهانی ژاپن برگزار شد و نفرات اول این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که اسفندماه امسال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

آقائیان همچنین بیان داشت: مسابقات کاراته انتخابی استان سمنان گرامیداشت سردار شهید حاج حسن شاطری و شهدای والامقام مدافع حرم از صبح روز جمعه سوم دی ماه به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته دامغان آغاز و تا عصر این روز با انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات ملی ادامه داشت.

گفتنی است ، یک هزارو ۳۰۰ نفر ورزشکار در رشته کاراته در استان سمنان در دو بخش کاتا و کومیته فعالیت دارند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.