بیانیه کمیسیون امنیت ملی درباره حواشی اخیر اظهارات وزیر خارجه؛

اکثریت اعضای کمیسیون امنیت به هنجارشکنی درباره اظهارات ظریف معترضند/اصرار بر افشای سخنان وزیر خارجه خدمت به دشمنان نظام است


کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حواشی اخیر اظهارات ظریف بیانیه‌ای صادر کرد.

اکثریت اعضای کمیسیون امنیت به هنجارشکنی درباره اظهارات ظریف معترضند/اصرار بر افشای سخنان وزیر خارجه خدمت به دشمنان نظام استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حواشی اخیر اظهارات ظریف بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه‌  آمده است: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان یکی از مهمترین کمیسیون‌های مجلس از حساسیت و ظرافت های ویژه‌ای برخوردار است که عدم توجه به قواعد حاکم بر آن می‌تواند به منافع ملی نظام ضربه بزند.

حضور منظم وزرای خارجی، اطلاعات، کشور و دفاع و فرماندهان نیروهای مسلح در این کمیسیون نشان دهنده میزان اهمیت، حفظ اسرار نظام در این جایگاه مهم است.

حادثه تلخی که هفته گذشته پس از جلسه مشترک وزیر محترم امور خارجه و معاونین این وزارتخانه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اتفاق افتاد هنجارشکنی و حاشیه‌سازی بی‌منطقی بود که اکثریت قریب به اتفاق اعضای کمیسیون نسبت به آن معترضند.

عدم توجه به ضرورت حفظ مطالب مطرح شده در آن جلسه و اصرار بر افشا و انتشار آن به صورت ناقص و گزینشی؛ گناهی نابخشودنی و خدمتی به دشمنان انقلاب اسلامی است که مراجع ذیصلاح باید به آن رسیدگی کنند.

سخنی که وزیر محترم امور خارجه در این جلسه اعلام نمود، نه اشتباه در برجام بود و نه اشتباهی در سیاست‌های راهبردی نظام، بلکه صرفا اشاره‌ای به یک اشتباه در اعلام موضع بود.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن ابراز تاسف از این واقعه تلخ بر ضرورت وحدت و همدلی همه آحاد مردم و مسئولین و همه دستگاه‌های ذیربط به منظور پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی تاکید می‌نماید.

لازم به ذکر است این بیانیه از طریق علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اختیار خبرنگاران پارلمانی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۷ دی ۱۳۹۵
اعتماد به شیطان به امنیت ملی صدمه میزنه نه افشای چهره.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ دی ۱۳۹۵
مردم ایران از افشای حقایق نه تنها ناراحت نمی شوند بلکه آن را عامل وحدت میان مسئولین و مردم می دانند . نامحرم دانستن مردم و عدم افشای حقایق باعث دلزدگی مردم می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۵
چرا عده ای هنوز که هنوزه اصرار بر صحیح بودن برجام می کنند و آن را استراتژی نظام و مردم می دانند در حالیکه مردم هنوز از جزییات توافق و نحوه اجرای ان بطور کامل بی خبرند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۵
اعتماد کردن به دشمن ترین دشمن بشریت و هموار نمودن اجرای اعمال شیطانی آنها هنجار شکنی است یا بیان اشتباهات و محرم دانستن مردم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۷ دی ۱۳۹۵
چرا مردم را نامحرم می شمارید ؟؟؟ به چه دلیل اشتباهات را توجیه می کنید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۷ دی ۱۳۹۵
خیلی جالبه
مردم نماینده ها رو انتخاب می کنن که از حقشون دفاع کنن
اونوقت مردم از خیلی چیزها باید بی خبر باشن
آخرین اخبار