در این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید.

چه کسانی جزو مشمولان غایب سربازی هستند؟/ مرد جوان همسرش را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند/ قیچی جراحی بعد از ۱۸ سال از شکم بیمار خارج شد +عکسدر این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده میکنید.





بانک HSBC بر مبنای جدیدترین نظرسنجی خود فهرستی از بهترین کشورها برای کارکردن اتباع خارجی را منتشر کرد.


بر اساس قانون تمامی افراد ذکور دارای تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران که به سن ۱۸ سالگی می رسند در شمول قانون خدمت وظیفه عمومی قرار دارند و باید وضعیت خدمت وظیفه عمومی خود را مشخص کنند.


اسفندماه سال ٩٣ مردی به نام کاوه به مأموران کلانتری ١٤٠ باغ‌فیض گزارش داد همسرش گم شده است. او گفت همسرم ژاله برای خرید از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.


پزشکان بیمارستانی در ویتنام یک قیچی جراحی را پس از هجده سال از شکم یک مرد خارج کردند.


بر اساس گزارش پایگاه‌های بین‌المللی در جمع ۳۰۰۰ دانشمند برتر دنیا، نام شش دانشمند ایرانی مشاهده می‌شود؛ ضمن آنکه در ابتدای سال ۲۰۱۷ نام ۱۳ دانشگاه در میان دانشگاه‌های برتر درج شده است.


سال 2016 را بیش از این که سال موفقیت‌های راهبردی و میدانی محور مقاومت در منطقه بدانیم، باید سال شکست محور ارتجاع عربی ارزیابی کرد.


نمایی دیدنی از شهر کربلا و حرمین شرفین امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) را مشاهده می کنید.


مدیر کل صنایع نظامی روسیه اعلام کرد که این مؤسسه برای آغاز به ساخت نسل سوم هواپیماهای فرماندهی استراتژیک موسوم به "هواپیمای روز قیامت" در سال 2017 برنامه‌ریزی می‌کند.


رضایت زناشویی انطباق میان وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار است.


همه شان قتل انجام داده اند اما برخی به دلیل نحوه انجامش مشهور تر از دیگران شده اند. زنانی که پرونده هرکدامشان در زمان خود به تیتر یک صفحه حوادث روزنامه ها تبدیل و جنجالی به پا کرده بود.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار