ملکه انگلیس انجام وظایف سلطنتی خود را از سر گرفت

سخنگوی کاخ باکینگهام اعلام کرد ملکه الیزابت دوم انجام وظایف سلطنتی خود را از سر گرفته است.

ملکه انگلیس وظایف سلطنتی خود را از سر گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، سخنگوی کاخ باکینگهام در خبری اعلام کرد «ملکه الیزابت دوم» همزمان با بازیافتن سلامتی‌اش، وظایف سلطنتی خود را از سر گرفته است. 

به گفته سخنگوی باکینگهام، ملکه الیزابت شخصاً در مراسم تجلیل از یکی از کارکنان این کاخ حضور داشته و از وی تقدیر کرده است. 

ملکه انگلیس باید شخصاً در مراسم تجلیل از کارکنان کاخ باکینگهام که به وی خدمت کرده‌اند، شرکت کند. این سنت در زمان «ملکه ویکتوریا» و در آوریل سال 1896 میلادی پایه‌گذاری شد.  

این در حالی است که ملکه الیزابت دوم از زمان ابتلا به یک سرماخوردگی شدید، از روزهای پایانی سال 2016 و به مدت چندین روز در انظار عمومی حاضر نشده است.

ملکه انگلیس به دلیل سرماخوردگی در مراسم رسمی کریسمس و سال نوی میلادی شرکت نکرد. این موضوع گمانه‌زنی‌هایی را درخصوص وضعیت جسمانی وی بوجود آورده است. برخی وب‌سایت‌های جعلی در فضای مجازی از مرگ وی در 29 دسامبر خبر دادند. البته کاخ باکینگهام برای پایان دادن به شایعات این خبر را تکذیب می‌کند. شایعاتی نیز وجود دارد که ملکه اکنون با عبور از نود سالگی به دلیل کهولت سن از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۵
تو رو خدا به نفرات بعدی هم فرصت بده پادشاهی رو تجربه کنن .
آخرین اخبار