شیراز؛

همکاری میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

در نشست هم اندیشی میراث فرهنگی فارس و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بر همکاری دو جانبه در توسعه صنعت گردشگری استان تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در این  نشست با اشاره به استفاده از ظرفیت دانشگاه در زمینه آموزش های عمومی برای دانشجویان گفت: دانشگاه می تواند از طریق امور تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی در توسعه، حفاظت و شناسایی آثار تاریخی شناخته شده همکاری داشته باشد.

 وی بیان کرد: دو دستگاه می توانند با تشکیل کارگروه مشترک، مطالعه و نیاز سنجی درباره بازار اشتغال برای ارائه رشته های جدید و مناسب با ظرفیت های استان در صنعت گردشگری با موضوع تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی اقدام کنند.
 
 امیری افزود: میراث فرهنگی آمادگی دارد با اعزام کارشناس برای ارزیابی تاسیسات معرفی شده بوسیله دانشگاه آزاد، نقاطی را به عنوان هدف انتخاب و با همکاری بخش خصوصی نسبت به استفاده از این مکان ها برای فضای اقامتی اقدام کند.
 
همچنین دکتر سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در فصل های مختلف سال بر حسب نیاز در خوابگاه های خود اقامت را برای گردشگران در نظر می گیرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار