در پیک بامدادی هجدهم دی ماه می‌شنوید؛

تکذیب تعطیلی کارخانه آزمایش + صوت

حیدرزاده مدیر داخلی کارخانه آزمایش تعطیلی این برند قدیمی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدرزاده مدیر داخلی کارخانه آزمایش در گفت و گو با برنامه پیک بامدادی رادیو ایران تعطیلی این برند قدیمی را تکذیب کرد.





لینک دانلود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۹ دی ۱۳۹۵
شرکت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن به گفته مدیران شرکت ما تا کنون 9 شرکت از شرکتهای زیرمجموعشان را تعطیل کرده اند و از اواخر آذر ماه امسال از مدیرعامل شرکت آبفر خواسته اند که تا پایان امسال شرکت را تعطیل کنند و بفروش برسانند البته دلیل اینکارشان موقعیت خوب است که زمین شرکت دارد و برای اینکه مشکلی با دولت در خصوص تعطیل کردن نداشته باشند اعلام فروش شرکت را کرده اند بطور که هر کسی خریدار بود نام و برند و ووو بجز زمین را بخرد تا آنها با فروش شرکت به قیمت بالا پولی به جیب بزنند .
به تمامی ارگانها نامه دادایم تا جلوی اینکار گرفته شود اما دریغ از ...
ظاهراً بی ارزگی دولت برای روسای سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن مسجل شده که کارخانه ای با قدمت 50 سال را با ترفند واگذاری یا .... تعطیل میکنند تمامی شرکتهای که از مکان اولیه شان جابجاشدن به دیار عدم پیوسته اند و دیگر نامی از آنها در جامعه وجود ندارد .
کو کفش بلا ، نم چین ، روغن جهان وووووو
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۵
اگه رفتی تو شهر داری نونت تو روغنه//دهداری هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۵
اگه تکذیب کردن//پس بزودی تعطیل میشه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۵
خدائیش خوب کالاهائی داره من یخچالشو دارم .بیست .از خارجی بهتره اخم نگفته .حیفه نذارین تعطیل باشه اومدیم کالای ایرانی استفاده کنیم دارن تعطیل میکنن .نکنید .کاراین دلالا نیستش .چون از قاچاق کم میارن اگه کارخانه های ایران راه اندازی بشه .مثل ارج که واقعا حیف بود .ازمایش .جنرال استیل .بوتان .نذارین نابود شن
آخرین اخبار