در زمینه پشتوانه سازی اقدامات موثری صورت نگرفت

کیهانی:اهداف فدراسیون حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا است

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت:اهداف آینده ما حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده است.

کیهانی:شیوه هدفمند پرداخت ها،حاصل خرد جمعی بوده است مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت دو و میدانی بیان کرد: آنچه که مسلم است، همه خدمتگزاران در دوومیدانی کشور در تلاش هستند تا برای تحقق اهداف پیش بینی شده زمینه های لازم را فراهم آورند. برای یک هدف ملی که آن هم موفقیت دو و میدانی ایران است، برنامه ریزی کرده ایم.

هدف ما حضور پر قدرت در هندوستان است

رئیس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: اهداف آینده ما حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده است. برنامه ریزی های دقیقی برای 2 گروه از ورزشکاران ملی انجام داده ایم.   

5 ورزشکار شانس اصلی کسب مدال هستند


کیهانی ادامه داد: ما ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی را به 2 گروه تقسیم کردیم. در گروه اول که شامل احسان حدادی، محمد و محمود صمیمی، پژمان قلعه نویی و حسن تفتیان حضور دارند که شرایط خاصی را برای ادامه تمرینات شان در نظر گرفتیم. بی تردید آنها برای کسب مدال از درصد شانس بالاتری برخوردارند و سعی خواهیم کرد تا تمام امکانات مورد نیاز را برای این گروه فراهم کنیم.

آنچه قرار است اتفاق بیفتد، کمک به موفقیت دو و میدانی است

ریاست فدراسیون دو و میدانی در ادامه تاکید کرد: آنچه قرار است اتفاق بیفتد، کمک به موفقیت دو و میدانی کاران است. قرار نیست تمرین را برای تمرین انجام دهیم. تمرین می کنیم تا به موفقیت برسیم، و گرنه با برگزاری اردوهای دلخواه و واریز حقوق های ثابت به حساب ورزشکاران هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

برای برادران صمیمی با "زایدزف و فازه کاش" رایزنی شده است

کیهانی گفت: با یکی از مربیان سرشناس فرانسوی "اوتانون گای" برای هدایت تفتیان به توافق رسیدیم و برای برادران صمیمی هم با "پیتر زایدزف" و "رابرت فازه کاش" مکاتبه شده است.

در زمینه پشتوانه سازی اقدامات موثری صورت نگرفته است 

رئیس فدراسیون با اشاره به اهمیت موضوع پشتوانه سازی گفت: متاسفانه در زمینه پشتوانه سازی تیم های ملی اقدامات موثری صورت نگرفته است و جای بسی نگرانی برای آینده تیم ملی بزرگسالان وجود دارد. مدیریت در فدراسیون دو و میدانی مختص تیم ملی بزرگسالان نیست و باید برای رده های پایه نیز برنامه ریزی صورت گیرد. برنامه ریزی برای پشتوانه سازی و استعدادیابی برای تیم های ملی 2018 و 2019 را صورت داده ایم.

پرداخت ها به قهرمانان را هدفمند کرده ایم
 
کیهانی به شیوه پرداخت های هدفمند به قهرمانان اشاره و تصریح کرد: ما پرداخت ها به قهرمانان را هدفمند کرده ایم و شیوه پرداخت به ورزشکاران به گونه ای است، که مسیر رسیدن به موفقیت را با این تصمیم هموارتر کنیم. در گذشته به ورزشکاری که در اردو و ترکیب تیم ملی نبود هم حقوق می دادند و ورزشکاری را که با تمام انگیزه برای حضورش در ترکیب تیم ملی می کوشید و نتایج خوبی را هم کسب می کرد توجهی نمی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار