مشهد؛

بازدید سرمربی تیم ملی فوتسال از خیریه‌ی همدم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشور گفت :در مسابقه با برزیل، چشم فرشته‌های همدم ناظر و حامی ما بود

بازدید سرمربی تیم ملی فوتسال از خیریه‌ی همدمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرمربی تیم ملی فوتسال همراه با هیأتی ورزشی از موسسه‌ی خیریه همدم بازدید کردند.
سید محمد ناظم الشریعه در این بازدید خاطرات پیش از اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات جهانی 2016 کلمبیا و نیروی برگرفته از چشم های عارفه‌سادات را مرور کرد.
او گفت :انگیزه‌ی این بازدید صمیمانه که بعد از پیروزی‌های ارزشمند و مقتدرانه‌ی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی، قدردانی کادر فنی این تیم از دعای خیر دختران معصوم و اهالی همدم برای این تیم بود.
در این دیدار، جعفر شیرازی‌نیا مدیر موسسه‌ی خیریه‌ی همدم نیز گفت: حضور شما مربیان و ورزشکاران تیم‌های ملی و امید فوتسال کشورمان در همدم و حمایت‌های همیشگی‌تان از فعالیت‌های خدمتگزاران این موسسه‌ی خیریه، چراغ راه ما و همکارانمان خواهد بود و به نوبه‌ی خود از شما و اقدامات خداپسندانه‌تان تقدیر و تشکر می کنیم
سرپرست تیم ملی امید کشورمان نیز که در این بازدید حضور داشت گفت: «بعد از حضور تیم ملی فوتسال ایران در همدم که پارسال انجام شد و نتایج بسیار خوبی در تقویت ذهن، قلب و روحیه‌ی بازیکنان جوان و کادر فنی این تیم داشت، سنت حسنه‌ی دیدار از موسسات خیریه در تمام شهرهایی که اردوهای تیم ملی فوتسال در آن برگزار مشد دنبال شده است.
انتهای پیام// ف ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار