دستاورد‌های انقلاب نیز بخشی از ادبیات انقلاب است

احساس می‌كنم دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز می‌تواند بخشی از ادبیات انقلاب باشد و به همین دلیل نیز رمانی درباره وقایع و فتنه سال 88 نوشتم.

دستاورد‌های انقلاب نیز بخشی از ادبیات انقلاب است
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی جعفری، نویسنده، با بیان اینكه برخی نویسندگان انقلاب، نگاه تاریخی به این واقعه دارند، اظهار كرد: برخی نویسندگان معتقدند باید ریشه‌های انقلاب را نگاه كرد و این واقعه را به لحاظ تاریخی در آثار داستانی خود بررسی می‌كنند.

وی ادامه داد: احساس می‌كنم دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز می‌تواند بخشی از ادبیات انقلاب باشد و به همین دلیل نیز رمانی درباره وقایع و فتنه سال 88 نوشتم. چرا كه آن وقایع و تثبیت نظام جمهوری اسلامی در آن حوادث را نیز ادامه‌ای بر انقلاب اسلامی می‌دانم.
 
جعفری با تاكید بر اینكه رمان «دقیقاً نیمه شب» را سال 90 در اختیار انتشارات سوره مهر قرار داده و همچنان در انتظار چاپ آن است، عنوان كرد: در این رمان كه امیدوارم به زودی به بازار كتاب عرضه شود، تلاش كردم تا مستندات وقایع سال 88 را در قالبی داستانی روایت كنم. تصور می‌كنم كه این اثر، رمان خوش‌خوانی است و مخاطبان داستان نیز از آن استقبال كنند؛ چرا كه قالب رمان را حفظ كرده است.
 
وی همچنین گفت: در رمان «دقیقاً نیمه شب» شخصیتی خلق كرده‌ام كه مسائل را بی‌طرفانه نقد می‌كند و برخی فضاها و شخصیت‌ها را هم سعی كردم شبیه سازی كنم. در مجموع سعی كرده‌ام نگاه منصفانه‌ای به آن وقایع داشته باشم.
 
جعفری با تاكید بر اینكه مدت‌هاست به دلیل برخی مسائلی كه در زندگی دارم نتوانسته‌ام اثری بنویسم، افزود: نگارش رمانی را به تازگی شروع كرده‌ام. رشته تحصیلی من علوم سیاسی است و علاقه خاصی به تاریخ انقلاب اسلامی دارم و در كتاب تازه‌ام هم به وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازم.


انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.