فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی ؛

مضروب کردن محیط بان خویی توسط شکارچیان متخلف/ سه ضارب تحت پیگرد هستند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: شکارچیان متخلفی که اقدام به ضرب و شتم محیط بان خویی کرده بودند، تحت پیگرد قانونی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد خلیلی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست خوی پس از دریافت گزارش مردمی در خصوص حضور سه نفر شکارچی در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده مراکان خوی، این منطقه را مورد بازرسی قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران حین گشت و کنترل شبانه با سه شکارچی غیر مجاز مواجه و پس از عملیات تعقیب و گریز، این متخلفان توسط محیط بانان متوقف شدند.
وی اضافه کرد: در این عملیات شکارچیان به علت احتمال حمل اسلحه قاچاق تصمیم به فرار مجدد گرفتند که برای تحقق این امر، علاوه بر شکستن شیشه های خودرو، یکی از محیط بانان را نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و از محل حادثه گریختند.
به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی پس از انتقال محیط بان مضروب رامین رضا پور به پاسگاه و بیمارستان، پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قانونی ارسال شد.
خلیلی با بیان اینکه حال عمومی محیط بان خویی خوب است، گفت: شکارچیان شناسایی شده اند و به زودی با همکاری و حکم صادره از سوی دستگاه قضایی دستگیر می شوند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.