اصفهان؛

برگزاری مسابقات رده‌بندی پیشکسوتان تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان

نایب‌ رئیس بانوان هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: امسال اصفهان میزبان مسابقات رده‌بندی پیش‌کسوتان تنیس روی میز در بخش بانوان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پروانه چوپان‌نژاد  اظهار کرد: تور تنیس روی میز ایرانی امسال برای نخستین بار برگزار شد که در بخش آقایان این رقابت‌ها در سه دوره و در بخش بانوان در دو دوره صورت گرفت.

وی افزود: دوره اول این مسابقات در بخش بانوان تحت عنوان تور تنیس روی میز ایرانی جام بیستون، یک‌ ماه پیش در کرمانشاه انجام شد که از استان اصفهان آنا فیاضیان به مقام سوم رسید و منصوره رضایی پنجم شد.

نایب‌ رئیس بانوان هیأت تنیس روی میز استان اصفهان تصریح کرد: دوره دوم این رقابت‌ها تحت عنوان تور تنیس روی میز ایرانی جام نقش‌ جهان، هفته گذشته با حضور 44 ورزشکار در اصفهان برگزار شد که مرحله مقدماتی آن به صورت دوره‌ای بود و مرحله دوم به صورت حذفی انجام گرفت.

وی با بیان این که اصفهانی‌ها با تعداد زیاد در این مسابقات حضور پیدا کردند، اذعان داشت: سه بانوی پینگ‌پنگ‌باز اصفهانی به مرحله یک‌شانزدهم راه یافتند اما در این مرحله حذف شدند.

چوپان‌نژاد ادامه داد: در پایان نیز ندا شهسواری عنوان نخست را دریافت کرد، صبا صفری از مازندران به مقام دوم دست یافت، مهشید اشتری از خراسان رضوی و مریم صامت از گلستان هم هر دو به طور مشترک سوم شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا قبل از عید مسابقات لیگ برتر را خواهیم داشت؛ همچنین مسابقات رده‌بندی پیش‌کسوتان تنیس روی میز در بخش بانوان که نوزدهم و بیستم اسفندماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.