هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی 2 - 2 صنعت نفت آبادان/قلعه نویی به صدر نرسید+فیلم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هفته لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت.

تراکتورسازی 1 - 0 صنعت نفت آبادان


ورزشگاه:

یادگار امام تبریز


داور: 

موعود بنیادی فر

 

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری در درون دروزاه ،هاشم بیک زاده، خالد شفیعی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، کرار جاسم، محمد نوری، امید عالیشاه، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیرقلعه‌نویی

 

ترکیب صنعت نفت آبادان:

حسن هوری- رضا نورمحمدی،مجتبی ممشلی، عزیز معبودی، حکیم نصاری، کیم، علی عبداله زاده، محمد نیک نفس، بهادر عبدی، محمد شادکام و رضا نوروزی
سرمربی: فیروز کریمی


گل:

دقیقه7: محمد ابراهیمی با حرکت در عرض محوطه جریمه و ضربه زیبای پای راست موفق شد دروازه حسن هوری را به شکل زیبایی باز کند.

دقیقه60: پاس کات بک علی عبداله زاده به پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای زبیر نیک نفس همراه شد و  گل تساوی برای صنعت نفت به دست آمد.

دقیقه61: و بلافاصله پس از گل تساوی تیم صنعت نفت بازیکنان تراکتور خیلی زود واکنش نشان دادند و با یک پاس توی عمق امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار دادند؛ این بازیکن هم موفق شد در موقعیتی تک به تک با حسن هوری توپ را با روی پا وارد از بالای سر او عبور دهد تا اولین گل او در تبریز رقم بخورد.

دقیقه 86: ارسال زیبای حکیم نصاری به نقطه پنالتی با ضربه سر علی عبداله زاده همراه شد و گل تساوی صنعت نفت به ثمر رسید.


پایان نیمه اول/تراکتورسازی 1 - 0 صنعت نفت آبادان+فیلم


دقیقه حساس:

دقیقه 15: شوت فنی فرزاد حاتمی با واکنش حسن هوری دفع شد.

دقیقه 19: ارسال جاسم کرار روزی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر محمد نوری به آرامی در دستان حسن هوری جای گرفت.

دقیقه 36: اشتباه مهدی کیانی در ارسال پاس باعث لو رفتن توپ و رسیدن آن به رضا نوروزی مهاجم صنعت نفت شد. این بازیکن هم توپ را به سمت راست ارسال کرد و با یک پاس کات بک حکیم نصاری در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که ضربه او را محمدرضا اخباری به شکلی عالی دفع کرد،در بازگشت باز هم ضربه خطرناک نفتی ها از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 39: باز هم نفتی در موقعیتی خطرناکی و با 4 نفر به سمت دفاع سه نفره تراکتور حمله کردند که تعلل آن ها باعث از دست رفتن موقعیت شد.

دقیقه 45: محمد شادکام در یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه بی دقت این بازیکن باعث از دست رفتن فرصت تساوی صنعت نفت در نیمه اول شد.

دقیقه 73: ضربه مجتبی ممشلی از داخل محوطه جریمه با واکنش محمدرضا اخباری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 76: ضربه پای چپ جاسم کرار از پشت محوطه جریمه علیرغم اینکه توپ جلوی حسن هوری به زمین برخورد کرد، با واکنش این دروازه بان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 1+90: ضربه والی مهدی کیانی با شدت زیادی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه زده شد که با اختلاف کمی از بالای تیر افقی دروازه به بیرون رفت.



گل اول تراکتور به صنعت نفت آبادان + فیلم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار