مشهد؛

آمادگی میراث فرهنگی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری باانجمن های دانشگاهی مشهد

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از آمادگی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه با انجمن های دانشگاهی مشهد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین زارع صفت گفت: دانشگاه حق بزرگی به گردن جامعه دارد و باید برای برون رفت از مشکلات حاضر از توان دانشگاه و دانشجویان و هسته های علمی دانشجویی استفاده کرد.
وی افزود: یکی از کارکردهای انجمن های علمی، شناسایی نهادهای دولتی و غیر دولتی است که می توانند ارتباط موثر و کارآمد و دوطرفه با دانشگاه داشته باشند.
حسین زارع صفت ادامه داد: دانشگاه باید زمینه آشنایی دانشجویان با ساختارهای اداری مرتبط با رشته های علمی را فراهم کند.میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده حکومت تنها به عنوان سیاست گذار و ناظر و حافظ میراث فرهنگی عمل می کند و هیچ گونه تصدی گری ندارد.
مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: انجمن های علمی می توانند پل ارتباطی بین دانشگاه و اداره کل باشند.اداره کل میراث برای انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه با انجمن های دانشگاه آمادگی دارد.
وی افزود: سه چیز نشان توسعه یافتگی است میراث فرهنگی، محیط زیست و حقوق بشربنابراین انجمن های علمی دانشگاه ها فرصتی برای آشنایی بیشتر با حوزه میراث فرهنگی است.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.