درپی حادثه ساختمان پلاسکو؛

لاریجانی: نام و آوازه فرزندان شجاع ملت که به نبرد با آتش رفتند در تاریخ جاودان خواهد ماند

 رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت ماموران افتخار آفرین آتش نشانی تاکید کرد: به یقین نام و آوازه فرزندان شجاع و دلاور ملت که به نبرد با آتش رفتند تا ابد در تاریخ جاودان خواهد ماند.

لاریجانی: نام و آوازه فرزندان شجاع ملت که به نبرد با آتش رفتند در تاریخ جاودان خواهد ماندبه گزارش حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مجلس شورای اسلامی «شهادت ماموران افتخار آفرین آتش نشانی» را به ملت ایران و خانواده های آنان تسلیت گفت. متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث بروز خسارات ، مصدومیت جمعی از مردم و نیروهای امدادرسان و شهادت ماموران فداکار شد، موجب تاسف و تاثر گردید.

شهامت و فداکاری آتش نشانان که درعملیات امداد و نجات مردم،خود را در معرض خطر قرار دادند و با فداکاری و رشادت و از جان گذشتگی تلاشی جانانه از خود نشان دادند، دل و جان هر انسانی را به تحسین و ستایش معطوف می سازد.

فرزندان شجاع و دلاور ملت در این حماسه به نبرد با آتش رفتند و بطور یقین نام و آوازه آنان تا ابد در تاریخ این ملت جاودان خواهد ماند.

ضرورت دارد ستاد بحران و نیروهای امداد رسان در اسرع وقت بطور جدی به وضعیت خسارت دیدگان ،مصدومان و جان باختگان اقدام کنند و کلیه دستگاههای امدادی ،انتظامی و خدمات شهری موظفند تا برقراری شرایط عادی در محل حادثه به انجام وظایف اقدام کنند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت ماموران افتخار آفرین و فداکار آتش نشانی را به ملت شریف ایران و خانواده های این عزیزان و آرزوی سلامتی مصدومان امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
بهترین قانون راداریم.
ولی دراجرای آن مشکل داریم اجرانمی کنندوسوری ازکنارش ردمی شوندومی شودآنچه نبایدشود.

دراینجاهم بایدمقصریامقصرین شناسایی وباعدالت عمل شود.

نه اینکه فرداببه تعدادی که هم باعث خسارت مادی ومعنوی و به جامعه شدند پول بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
این اتفاق نه برای مسوولین نه برای مردم ایران درس عبرت نخواهد شد اما برای آتش نشان ها درس عبرت شود که دیگر برای گران فروشانی که خون مردم را می میکند جان فشانی نکنند.
Germany
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
عموی من یکی از اتش نشان های گیر افتاد است......
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
بجای این یه کار کنید دوباره کسی در تاریخ جاودان نشه! تا کی باید این جور اتفاق ها رو ببینیم.....
آخرین اخبار