نوبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امروز؛ کمیته مشترکی از کمیسیون‌های بهداشت، عمران و اجتماعی از محل حادثه پلاسکو بازدید می‌کند

رئیس کمیسیون بهداشت از بازدید کمیته مشترک بهداشت، عمران و اجتماعی از محل حادثه پلاسکو طی امروز خبر داد.

امروز؛ کمیته مشترکی از کمیسیون‌های بهداشت، عمران و اجتماعی از محل حادثه پلاسکو بازدید می‌کند

"علی نوبخت" رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بازدید امروز کمیته مشترک کمیسیون‌های عمران، اجتماعی و بهداشت و درمان از محل حادثه پلاسکو خبر داد.

نوبخت با اشاره به دستور رئیس مجلس به این سه کمیسیون به منظور بررسی حادثه پلاسکو گفت: روز گذشته به عیادت آتش‌نشانان مجروح در بیمارستان‌های امیراعلم، سینا، پارس‌ و کسری رفتیم.

وی ادامه داد: حدود 33 نفر از مجروحان توسط اورژانس تهران به این بیمارستان‌ها انتقال داده شده بودند متأسفانه یکی از آتش‌نشانان عزیز به علت شدید سوختگی فوت شد و اکنون تنها تعدادی از مجروحان در بیمارستان پارس و کسری بستری هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: این حادثه آسیب‌های روحی و روانی را برای جامعه به ویژه خانواده آتش‌نشانان درپی داشته که قرار شد براساس هماهنگی که با وزیر بهداشت و رئیس انجمن روانپزشکان داشتیم تیمی پزشکی به ایستگاه‌های آتش‌نشانی مخصوصا مراکزی که کارکنانی از آنها در این حادثه دچار مشکل شده‌اند، اعزام شوند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: اگرچه مردم عزیزمان در سراسر کشور با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی موجب تقویت روحیه این آتش‌نشانان شده‌اند اما باید درنظر داشت این حادثه آسیب‌های روانی کوتاه مدت و بلند مدتی را در پی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار