رشادت آتش نشانان حادثه پلاسکو در تاریخ ملت ما جاودانه شد

شهردار ارومیه گفت: رشادت‌ها و ایثارگری آتش نشانان در حادثه پلاسکو در تاریخ ملت ما جاودانه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد حضرت پور ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در نماز خانه شهرداری ارومیه برگزار با تسلیت این حادثه و تشکر از همراهی و حضور مردم اظهارداشت: حادثه پلاسکو از دو بعد فرهنگی و امکانات سخت افزاری قابل بررسی است.

وی ادامه داد: در بعد فرهنگی چند تن از آتش نشانان در دفاع از جان و مال مردم در آتش سهمگین این حادثه شهید شدند و فرهنگ ناب شهادت را در نسل سوم انقلاب که از ثمرات اسلام و انقلاب اسلامی است در این حادثه نشان دادند.

 شهردار ارومیه با بیان اینکه حادثه نشان هنوز هم جوان‌هایی داریم که در دفاع از وطن مقدس مثل رزمندگان اسلام شهید شدند عنوان کرد: باید این فرهنگ ناب مورد توجه قرار گرفته و در جهت ترویج آن تلاش کرد.

حضرت پور با تقدیر از حضور و همراهی مردم با برگزاری مراسم‌های ادای احترام به شهیدان حادثه پلاسکو اضافه کرد: حضور مردم ارومیه در ایستگاه‌های آتش نشانی ارومیه برای ادای احترام به آتش نشانان نشان از فرهنگ ناب و قدرشناسی مردم ارومیه از آتش نشانان است.

شهردار ارومیه اضافه کرد: موضوع دوم در این حادثه تذکر جدی به ما بود، و آن لزوم تغییر در مدیریت بحران شهری در کشور است و شما تصور کنید اگر زلزله‌ای رخ دهد با چه فاجعه‌ای روبرو خواهیم شد.

حضرت پور یاد آور شد: برای آمادگی با حادثه‌های شهری، شورای شهر و شهرداری ارومیه در تجهیز آتش نشانی ارومیه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و امنیت شهروندان را در اولویت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.