چمران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

فراخوان برای شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان پلاسکو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مردم تقاضا داریم تا برای قدرشناسی از زحمات شهدای آتش‌نشان پلاسکو روز پنجشنبه در مقابل دانشگاه تهران برای تشییع پیکر شهدا گرد هم جمع شوند.

فراخوان برای شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان پلاسکوبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به فراخوان و دعوت عمومی برای تشییع پیکر آتش‌نشانان قهرمان پلاسکو اظهار داشت: روز پنجشنبه هفتم بهمن‌ ماه از 8 صبح شهیدان آتش‌نشان پلاسکو از مقابل دانشگاه تهران تشییع خواهند شد.

وی افزود: از مردم درخواست دارم تا در این برنامه عظیم شرکت کنند تا بتوانیم نهایت صمیمیت و قدرشناسی خود را از شهدای آتش‌نشان نشان دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به چهارشنبه 6 بهمن ماه که سالروز حماسه شهر آمل در سال 60 است، تصریح کرد: در این روز یک حمله ضد انقلابی از طرف برخی از گروه‌ها به این شهر انجام شد که مردم توانستند با تلاش‌های خود آن‌ها را از شهر بیرون کنند و از آن زمان تاکنون این شهر به نام هزارسنگر نامیده شد.

چمران به روز 7 بهمن ماه که سالروز تحسن روحانیون در مسجد دانشگاه تهران به دلیل جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) به ایران بود اشاره کرد و گفت: این روحانیون تا 12 بهمن ماه در این دانشگاه تحسن کردند تا امام به کشور بازگردد.

وی با بیان اینکه ششم بهمن ماه روز جهانی گمرک است، افزود: مهمترین مسائل اقتصادی کشور در گمرک انجام می‌شود، به همین دلیل امیدواریم که مسئولان در بحث جلوگیری از قاچاق بتوانند موفق عمل کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار