در نشست خبری مطرح شد؛

مدیر عامل بانک سپه: آمادگی داریم تجهیزات آتش نشانان را نوسازی کنیم

مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این مجموعه برای بروزرسانی تجهیزات آتش نشانان و حتی نیاز های شخصی پرسنل 125 خبر داد.

آمادگی بانک سپه برای به روزرسانی تجهیزات آتش نشانان/ شعب خارج از کشور بانک سپه عملیاتی می شودبه گزارش خبرنگار بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد کاظم چغازردی مدیر عامل بانک سپه در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (چهارشنبه) در مرکز آموزش ها و همایش های باشگاه بانک سپه برگزار شد اظهار داشت: شعب خارج از کشور ما نظیر فرانکفورت از نظر بودجه عملیاتی شده و راه اندازی تنها شعبه بانک ایرانی در کشور ایتالیایی از دیگر دستاوردهای ماست.

وی ضمن ابراز تاسف در خصوص ضایعه اسفناک ساختمان پلاسکو بیان داشت: نقش رسانه در اطلاع رسانی دقیق و موثر می تواند منجر به مدیریت حادثه و درک درستی از چرایی وقوع داشته باشد.

مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: با اتفاقی که برای مجتمع تجاری پلاسکو افتاد باید با اطلاع رسانی به واحدها،سازمان ها و مسئولان، مسئولیت اجتماعی آنها در مقابل ریسک های کشور افزایش یابد.

چغازردی افزود: اگر موضوع غیرقابل پیش بینی باشد باید به نقطه آمادگی برسیم، به هر حال سازمان های مختلف باید بتوانند وضعیت خود را بهتر کنند تا کشور ما شاهد چنین اتفاقات اسفباری نباشد.

وی تاکید کرد: بانک سپه آمادگی خود را برای بروز رسانی تجهیزات مجموعه آتش نشانی و حتی نیازهای شخصی پرسنل این مجموعه اعلام می دارد.

مدیرعامل بانک سپه درباره شرایط تحریم ها گفت: دوران تحریم باعث شده بود که سیستم بانکی ما از نظام منسجم خود فاصله بگیرد اما با مقاومت توانستیم با موفقیت این دوران را طی کنیم.

 وی گفت: مباحث جدیدی که امروزه در نظام بانکداری مطرح است شفاف عمل کردن است دقیقا مثل یک ساختمان شیشه ای که مردم از انجام تمامی امورات مطلع می شوند.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به خروج ایران از تحریم ها پس از گذشت هشت سال افزود: در طول این یک سال یعنی پس از برجام و مقطع زمانی مشخص کار شعب بانکی سرعت گرفته اما حجم گشایش های ارزی موید نتایج مثبت پس از برجام در نظام بانکداری است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار