در حاشیه نشست هیات دولت؛

پورمحمدی: آماده همکاری با قوه قضائیه در پرونده "حسین فریدون" هستیم

وزیر دادگستری گفت: بررسی پرونده حسین فریدون مربوط به مراجع دادرسی است و شعب دادسرا و دادگاه باید به این موضوع برسند.

آماده همکاری با قوه قضائیه در پرونده به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پرونده "حسین فریدون" برادر رئیس جمهور گفت: بررسی این پرونده مربوط به مراجع دادرسی است و شعب دادسرا و دادگاه باید به این موضوع برسند اما چیزی تا امروز اعلام نشده است.

پورمحمدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قوه قضائیه حاضر به همکاری دولت برای این پرونده نیست گفت: چطور همکاری نکنیم! ما عضو قوه قضائیه هستیم. روال این است که پرونده‌ای در شعبه باشد، کسی متهم و احضار شود و بعد از دفاع، اگر محکوم شد خبر آن قابل انتشار است.

وزیر دادگستری درباره اینکه چرا باید بدون اثبات در فضاهای رسانه‌ای این موضوع مطرح شود گفت: قوه قضائیه این روند را نمی‌پسندد، همچنین این قوه قبول دارد که از نظر مواضع قانونی ابهاماتی وجود دارد و همیشه با اینگونه موارد مواجه بوده است.

وزیر دادگستری درباره اینکه گفته می‌شود چرا باید اسم برادر رئیس جمهور به عنوان یک متهم به صورت کامل در رسانه‌ها مطرح شود، اظهار کرد: قوه قضائیه بر این امر واقف است که باید همه این موارد یکپارچه شود.

وزیر دادگستری در پاسخ به این سوال که چرا اسم "حسین فریدون" کامل اعلام می‌شود، اما در پرونده‌های سابق اسم بابک زنجانی (ب ز) اعلام می‌شد؟ این روند درست است که قبل از اثبات، نام فرد برده می‌شود؟ گفت: خود قوه قضائیه هم روند موجود و فضاسازی‌ها را نمی‌پسندد، همچنین این قوه قبول دارد که از نظر مواضع قانونی ابهاماتی وجود دارد و همیشه با اینگونه موارد مواجه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
خب راستی از پسره فراری و کلاه بردار خانم م ا چه خبر؟؟ چرا مسئول بلند پایه مملکت ما باید بره آمریکا با پول ملت؟؟؟؟ اینو چرا پی گیری نمیکنین؟ لطفا در ایندرابطه هم پی گیر باشیند
Iran (Islamic Republic of)
ابرام
۲۲:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
هردم از این باغ بری میرسد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
جان من شما همکاری نکن ، بذار قوه قضاییه کار خودشو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
اونو به قوه قضاییه تحویل بدید و از رانت سیاسی خود برای جلوگیری از محاکمه استفاده نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
باشه ح ف شما بگو. چرا اینجا با فساد مبارزه نمیکنی و تذکر میدی بگین ح ف.
آخرین اخبار