ترامپ تصویر جمعیت حاضر در مراسم تحلیف را در کاخ سفید نصب می‌کند+ عکس

ترامپ در یک پیام توییتری نوشت تصویر جمعیت حاضر در مراسم تحلیفش را در کاخ سفید نصب خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت پولیتیکو، دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – روز سه‌شنبه در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد تصویر بزرگی از جمعیت حاضر در مراسم تحلیفش را در کاخ سفید نصب خواهد کرد تا خبرنگارانی که "حضور باورنکردنی و شاید رکوردشکن" را باور نمی‌کنند، هر روز این تصویر را ببینند.

با این‌حال، ترامپ به مشاجرات خبرنگاران و دولتش درباره میزان حضور مردم در مراسم تحلیف خود اشاره ای نکرد. وی نوشت روز گذشته این تصویر را تحویل گرفته است و قرار است در سالن‌های خبرنگاران نصب شود. این سالن‌ها قسمت‌های خاصی از کاخ سفید هستند که خبرنگاران به آن دسترسی دارند.

در زمان دولت باراک اوباما – رئیس جمهور پیشین آمریکا – نیز در این سالن‌ها تصاویری نصب شده بود. آن تصاویر در اواخر دولت باراک اوباما، به طور منظم تغییر می‌یافت تا تازه‌ترین فعالیت‌های وی و همچنین بخش‌هایی از مهم‌ترین لحظات در 8 سال گذشته را به نمایش بگذارند.

با این‌حال، تصویری که دونالد ترامپ در صفحه کاربری توییترش ارسال کرده است به اشتباه تاریخ ثبت آن را 21 ژانویه اعلام کرده است. این در حالی است که مراسم تحلیف وی در روز 20 ژانویه برگزار شد. تظاهرات زنان در واشنگتن، که گفته می‌شود جمعیت بسیار بیشتری نسبت به مراسم تحلیف ترامپ در آن حضور یافته بودند، در روز 21 ژانویه برگزار شد.

ترامپ همچنین از عکاس این تصویر، "عباس شیرمحمدی"، که نام و امضایش در پایین این تصویر دیده می‌شود تشکر کرد.

ترامپ نوشت: "دیروز تصویری دریافت کرده‌ایم که در سالن‌های مطبوعاتی نصب خواهد شد. ممنون عباس!"

ترامپ تصویر جمعیت مراسم تحلیف را در کاخ سفید نصب می‌کند +عکس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار