قم؛

نقش تاثیرگذار روحانیون در حوزه سلامت

آیت الله مقتدایی در همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت بر اهتمام روحانیت در زمینه ارتقا سطح سلامت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله مقتدایی پیش از ظهر امروز در مراسم فرزندان حوزه در عرصه سلامت که در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اینکه روحانیون قشر تأثیر گذار جامعه هستند اظهار داشت: امام راحل درباره روحانیون می‌فرمایند اگر این قشر تاثیرگذار نبود تا مردم را هدایت کند، اسمی از اسلام باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه روحانیون می‌توانند در حوزه سلامت تأثیر بسیاری داشته باشند، افزود: روحانیون می‌توانند در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و به ارتقا سطح سلامت مردم اهتمام کنند، برگزاری چنین همایش‌هایی نیز خدمت به جامعه روحانیت و پزشکان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اقدامات دشمنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان همواره درصدد نابودی اسلام و به ویژه تشیع بوده‌اند اما روحانیون همواره با آن‌ها مقابله کرده و دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دشمن تضعیف روحانیت است، افزود: با توجه به جایگاه ویژه روحانیون و تلاشی که برای حفظ اسلام و مقابله با دشمن دارند، همواره مورد هدف دشمنان بوده و نقشه دشمنان در این زمینه لکه دار کردن روحانیون و ایجاد شکاف میان آن‌ها و مردم است.

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به نقش فضای مجازی در تحقق دسیسه‌های دشمن اظهار داشت: متاسفانه در فضای مجازی فسادی عمومی رخ می‌دهد و از این طریق به ایجاد شکاف میان مردم و توهین به روحانیت و اسلام می‌پردازند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: شهدای آتش‌نشان جان خود را در این حادثه به خاطر حفظ جان مردم به خطر انداختند، که امری قابل تقدیر بوده و اجری ویژه در نزد خداوند دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار