رحمتی خبر داد؛

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با قیمت 280 میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها گفت: پالایشگاه کرمانشاه که در سال 93، یک هزار و 100 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود هم‌اکنون با دویست و 80 میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده است.

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با قیمت 280 میلیارد تومانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس رحمتی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها به موضوع واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با قیمت کم اشاره کرد و اظهار داشت: این پالایشگاه هم‌اکنون با کم‌ترین ارزش واقعی خود به فروش رفته است.

وی افزود: پالایشگاه کرمانشاه در زمینی به وسعت 90 هکتار واقع شده که تجهیزات و امکانات زیادی در آن فعال است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: در سال 93 این پالایشگاه یک هزار و 100 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شد اما هم‌اکنون پس از دو سال از طریق سازمان خصوصی‌سازی این پالایشگاه تنها دویست و 80 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده، در حالی‌که خریدار آن 10 درصد را به صورت نقد و مابقی آن را به صورت اقساطی پرداخت خواهد کرد.

رحمتی با تأکید بر اینکه باز پس‌گیری پالایشگاه کرمانشاه به یک خواسته عمومی مردمی مبدل شده است، گفت: این پالایشگاه یک نماد استکبار ستیزی است، به همین دلیل جا دارد که در خصوص آن رئیس شورای عالی استان‌ها با مسئولان مرتبط مکاتبه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار