اصفهان؛

برگزاری دومین یادواره سرداران و 6 هزار و 400 شهید کارگر استان اصفهان

دومین یادواره سرداران و 6 هزار و 400 شهید کارگر استان اصفهان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم گفت: امروز صحنه اقتصادی جمهوری اسلامی نیازمند تفکر شهید خرازی و شهید همت است.
سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به دستاوردهای بزرگ مکتب انقلاب اسلامی یادآور شد:  دفاع از کیان انقلاب اسلامی و برقراری امنیت در کشور  مهمترین اهداف شهدای انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اذعان کرد: جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که به ملت بزرگ ایران اسلامی تقدیم شد و غافلگیری دوست و دشمن را در پی داشت.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی توانست مکتب دفاعی امنیتی را در دوران دفاع مقدس خلق کند و تهدید بزرگ تجاوز کشوری که سالیان سال همه هزینه‌های کشورش را برای تجهیز نیروهای مسلح خود کرده بود، خاموش سازد و از جنگ تحمیلی عراق پیروز بیرون آید.

سلیمانی بیان داشت: مکتب دفاعی جمهوری اسلامی امنیت را حفظ کرد و الگویی برای سایر جهانیان شد، امروزه بسیاری از پیشرفت‌ها متأثر از دوران دفاع مقدسی است که توسط مدیریت سیاسی آن دوره خلق شد.

وی اضافه کرد: قطعاً مکتب انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز خواهد کرد، اصل قدرت انقلاب و اسلام، قدرت نرم است، امروز بمب اتم در مقابل با قدرت نرم کارساز نیست؛ اگر امروز یادواره شهدای کارگری استان که 45 درصد شهدای کارگری کشور را در برمی‌گیرد، در اصفهان برگزار شده به خاطر این است که قدر جمهوری اسلامی که موهبتی الهی است را بیشتر بدانیم. سلیمانی در پایان ابرازداشت: خون مطهر شهدا بالنده و راه آنان مستمر خواهد بود و ملت ایران تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون در تحقق اهداف نظام انقلاب اسلامی مبارزه خواهند کرد.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.