حمایت از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در قالب تاسیس انجمن ها

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از تاسیس انجمن دانش آموختگان با هدف حمایت از دانش آموختگان خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تاسیس انجمن دانش آموختگان این دانشگاه خبر دادو اظهار داشت: انجمن دانش آموختگان با رویکرد حمایت از دانش آموختگان برپا شده و متشکل از دانشجویان و مسیولان حوزه های آموزشی، دانشجویی و فرهنگی است.

وی افزود: دانشجویان پس از اتمام دوران تحصیل می توانند از طریق این انجمن برای مسائل مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و نظایر آن با دانشگاه ارتباط داشته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه انجمن های دانش آموختگان در اغلب دانشگاه های کشور وجود دارد، گفت: باتوجه به اینکه اولین دوره دانشجویان دانشگاه امسال فارغ التحصیل شدند چنین انجمنی برای اولین بار شکل گرفت که بستر مناسبی برای ارتقای عملکرد نیز به محسوب می شود.

قنبری عنوان کرد: تاسیس این انجمن ها در تمامی پردیس های سراسر کشور بوده و پس از ابلاغ وزارت علوم فعالیت های تعریف شده برای انجمن ها آغاز می شود.

وی انجمن دانش آموختگان را انجمنی مردم نهاد برشمرد و اظهار داشت: فعالیت های مبتنی بر ضوابط قانونی همچون برپایی نشست ها،همایش ها،تیم های ورزشی، نشریات و مواردی دیگر از این قبیل  در این انجمن امکان پذیر است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: به سبب جدیدبودن این اقدام در دانشگاه شاهد استقبال خوبی از سوی دانشجویان بودیم چرا که در این فضا افراد امکان تبادل نظر،حل مسائل و ارتقای سطح همکاری ها بیشتری دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Mohi
۰۰:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
هیچ کس به داد ما ورودی های ۹۳دانشگاه فرهنگیان نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
ای کاش پیگیر مطالبات ورودی های۹۳این دانشگاه میشدید کـحدود پنج میلیونـ مطالبه دارند از اموزش و پروش ولی اموزش و پرورش هیچ سعی ایی برا پرداخت نمیکنه به جز پرداخت تو چند شهر که واقعا نمیدونم اگه برا اونارو تونستن واریز کنن چرا برا بقیه رو نمیتونن
از اینـپنج میلیون ـنزدیک دو میلیونش رو باید به دانشگاه بدن دانشجوها و متاسفانه هنوز این پول به دانشجوها نرسیده تا اوناهم با دانشگاه تصفیه کنن
دانشگاهم هرروز شروع به تهدید و بیرونـکردن بچه های خوابگاهی میکنه
چرا کسی به داد ما نمیرسه
آخرین اخبار