حاتمی: گل آفساید پرسپولیس دیده نشد/ فوتبال پر از لجن است

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: گل آفساید پرسپولیس را کمک داور ندید و خطاهای بازی به سود پرسپولیس گرفته شد.

حاتمی: گل آفساید پرسپولیس دیده نشد/ فوتبال پر از لجن استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرزاد حاتمی بازیکن تیم تراکتورسازی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در بلورسازی بزرگ نشدم و اهل محله جوادیه هستم و آماده‌ام اینجا تا حرفم را بزنم. هیچ‌کدام از بازیکنان ما مصاحبه نکردند اما چه باید بگویند.

وی در ادامه عنوان کرد: زمانی که در دقیقه 2 آفساید واضح پرسپولیس را نمی‌گیرند، چه باید بگوییم؟ من از آن طرف نیمه دیدم که توپ آفساید بود، کمک‌داور چگونه ندید؟! بیرانوند با دست به تخت سینه من کوبید ولی داور پنالتی نگرفت. پرسپولیس خوب بازی می‌کند اما معلوم نیست چرا خطاها را به سود آنها می‌گیرند و چرا همیشه وقتی نوبت به پرسپولیس می‌رسد این صحنه‌ها به سود آنهاست.

حاتمی در پایان درباره اینکه کارشناسان بیان کردند گل پرسپولیس درست بوده، خاطر نشان کرد: کدام کارشناس این حرف را زده است؟ من و همه دیدیم که گل اول در دقیقه 2 آفساید بود و فقط همین را بگویم که این رودخانه پر از لجن است و فقط باید یک سیل بیاید و همه را جمع کند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
اره چون شما نبردین پر از لجنه! وقتی 2بازیکن پرسپولیس رو قاپیدید پر از لجن نبود! وقتی می خواستید سروش رفیعی رو به زور نگه داریدلجن نبود! حالا که باختیدید لجن شده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
چشم هایت نیاز به پزشک دارد عزیز من نشون بده
United States of America
we
۲۰:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
درود بر حاتمی
احتمالا برای اینکه حقیقت ومیگه چند جلسه محروم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
کاش کارشناسانم با تو هم نظر بودن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اخه ...... تورو چه به نظر دادن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Germany
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
با این حرفها نمی تونید بردها و بازیهای خوب پرسپولیس رو کم رنگ کنید
آخرین اخبار